The Potsdam Conference (German: Potsdamer Konferenz) wis held at Cecilienhof, the hame o Croun Prince Wilhelm, in Potsdam, occupied Germany, frae 17 Julie tae 2 August 1945. (In some aulder documents it is an aw referred tae as the Berlin Conference o the Three Heids o Govrenment o the USSR, USA an UK.) The pairteecipants war the Soviet Union, the Unitit Kinrick, an the Unitit States, representit bi Communist Pairty General Secretar Joseph Stalin, Prime Meenisters Winston Churchill an, later, Clement Attlee, an Preses Harry S. Truman.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Avalon Project - A Decade of American Foreign Policy 1941-1949 - Potsdam Conference". Avalon.law.yale.edu. Retrieved 20 Mairch 2013.
- ↑ Russia (USSR) / Poland Treaty (with annexed maps) concerning the Demarcation of the Existing Soviet-Polish State Frontier in the Sector Adjoining the Baltic Sea 5 March 1957 (retrieved from the UN Delimitation Treaties Infobase, accessed on 18 March 2002)
- ↑ "Potsdam-Conference" Encyclopædia Britannica
- ↑ "BBC Fact File: Potsdam Conference". Bbc.co.uk. 2 August 1945. Retrieved 18 Mey 2019.
- Eftermath o Warld War II
- Warld War II conferences
- Germany–Soviet Union relations
- Poland–Soviet Union relations
- Foreign relations o the Soviet Union
- Diplomatic conferences in Germany
- Soviet Union–Unitit States diplomatic conferences
- Poland–Unitit Kinrick relations
- History o Potsdam
- 1945 conferences
- 1945 in Germany
- 1945 in internaitional relations
- Breetish Empire in Warld War II
- Julie 1945 events
- August 1945 events