Harvie in 2013
|Co-Leader o the Scottish Greens|
|Assumed office |
22 September 2008
|Precedit bi||Robin Harper|
|Memmer o the Scottish Parliament|
(1 of 7 Regional MSPs)
|Assumed office |
1 May 2003
|Poleetical pairty||Scottish Green|
Patrick Harvie (born 18 Mairch 1973) is ane o the twa co-leaders o the Scots Green Pairty (wi Lorna Slater) an a Memmer o the Scots Pairlament fir the Glesga aurie. He wis first electit tae pairlament in the 2003 election an wis re-electit in 2007, 2011 an 2016.
He haes been involved in campaigns on several issues, includin the climate crisis, refugees, human richts, sexual halth an fuid. He wis a major campaigner fur independence in the 2012-14 campaign afore the 2014 wanthirldom referendum.
He is on the Finance an Standards committees, an he wis on the Economy, Transport an Communities committes an aw.
Memmer o the Scots Pairlament[eedit | eedit soorce]
Harvie wis eleckit as MSP fur the Glesga region at the 2003 Scots Pairlament election. He's campaignt on Green issues, like agin the extension tae the M74 motorwey in Glesga, and fur ither issues like opponin the Identity Cairds.
He proponed civil pairtnership legislation in his first mandate at the Scots Pairlament. This legislation wis hinderly haundilt by Westminster an kivered the hale o the UK. The distinctive Scottish proposals helpit tae stimulate public debate north o the border, baith on the issue o same-sex relationships an on the Legislative Consent Motion (the process by whilk the Scottish Parliament allous Westminster tae legislate fur the hale o the UK).
Harvie wis a memmer o the Communities Committee o the Scottish Parliament ootthrou the 2003–07 session and serd as Scottish Greens Spokesperson for Justice an Communities frae 2003 till 2005 an Spokesperson fur Justice, Communities, Europe an Constitutional Affairs frae 2005 till 2007.
References[eedit | eedit soorce]
- Co-Convenor (2008–19)
- The office wis kent as co-convenor o the Scots Green Pairty til 2019.
- "Sky's the limit: Meet Scotland's newest party leader". STV News. 13 August 2019. Retrieved 29 August 2020.
- "Patrick Harvie: We need a climate change plan that also targets job creation". The National (in Inglis). Retrieved 30 Januar 2021.
- "Patrick Harvie MSP". Scottish Greens (in Inglis). Retrieved 30 Januar 2021.
- "Previous MSPs: Session 2 (2003–2007): Patrick Harvie MSP". Scottish Parliament. Retrieved 4 August 2014.
- Editor, Website. "A short history of the Scottish Green Party – Edinburgh Green Party" (in Inglis). Retrieved 30 Januar 2021.CS1 maint: extra text: authors leet (link)
|This Scots politics relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|