Scots Green Pairty
Jump to navigation Jump to search
|Co-Convenors||Patrick Harvie MSP an Maggie Chapman|
72 Newhaven Road
|Youth weeng||Scots Young Greens|
|Membership||9,000 + |
Green politics |
|Poleetical poseetion||Centre-left tae Left-weeng|
|Internaitional affiliation||Global Greens|
|European affiliation||European Green Pairty|
|European Pairlament group||N/A|
|UK Parliament affiliation||
Cooperate wi (but are independent frae) the Green Pairty o Ingland an Wales an Green Pairty in Northren Ireland
|Scots seats in the Hoose o Commons||
0 / 59
|Scots seats in the European Pairlament||
0 / 6
6 / 129
|Local govrenment in Scotland||
12 / 1,223
Politics o Scotland|
References[eedit | eedit soorce]
- "SCOTTISH GREENS WELCOME LATEST HOLYROOD POLL". Scottish Green Party. 2015-06-09. Retrieved 2015-06-09.
- 'The Scottish Green Party supports Scottish independence'. Published November 2012. Retrieved May 2015.
- Macnab, Scott (10 June 2014). "Scottish independence 'for fairer, greener Scotland'". The Scotsman. Retrieved 19 March 2016.
- 'A hereditary monarchy is incompatible with Green principles of democracy, equality and fairness. We favour an elected Head of State'.
Published November 2012. Retrieved May 2015.
- 'Now is the time to fight to stay in Europe ... and to reform it from the left, not the right as Cameron plans'.
Scottish Green Party website. Published February 2016. Retrieved March 2016. Author – Ross Greer.
- 'For A Radically Reformed Europe: The Green Campaign To Remain'. Retrieved March 2016.
|This Scotland-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|