|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|Co-Leaders||Patrick Harvie |
|Co-Leaders in the Scots Pairlament||Patrick Harvie|
|Heidquarters||17b Graham Street|
|Youth weeng||Scots Young Greens|
|Poleetical poseetion||Centre-left tae left-weeng|
|Internaitional affiliation||Global Greens|
|European affiliation||European Green Party|
|UK Pairlament affiliation||None,|
Wark wi (tho are unthirled fae) the Green Party of Ingland and Wales and Green Party in Northren Ireland
|Scots seats in the Hoose o Commons|
0 / 59
6 / 129
|Local government in Scotland|
19 / 1,227
|Politics o Scotland|
The Scots Green Pairty is a green poleetical pairty in Scotland. As o 2016, the pairty hauds sax seats in the Scots Pairlament. Forby, it haes 19 cooncillors in sax o the 32 local cooncils in Scotland. The co-conveners is Patrick Harvie an Lorna Slater. The Green MSPs is Patrick Harvie, John Finnie, Ross Greer, Mark Russell an Alison Johnstone. Follaein the Scots unthirldom referendum o 2014 whaur it campaigned fir an Aye vote it haed an ingrowth o memmers but haes lost a wheen o thaim sin syne.
References[eedit | eedit soorce]
- "Scottish Green party loses 30% of members since 2014 indyref". The National. 4 August 2019.
- Nordsieck, Wolfram (2016). "Scotland/UK". Retrieved 1 October 2018.
- 'The Scottish Green Party supports Scottish independence'. Published November 2012. Retrieved May 2015.
- Macnab, Scott (10 Juin 2014). "Scottish independence 'for fairer, greener Scotland'". The Scotsman. Retrieved 19 Mairch 2016.
- "Scottish Independence" (PDF). Scottish Greens. November 2012. Archived frae the original (PDF) on 28 Mairch 2014. Retrieved 12 December 2019.
A hereditary monarchy is incompatible with Green principles of democracy, equality and fairness. We favour an elected Head of State.
- Greer, Ross (February 2016). "'Now is the time to fight to stay in Europe ... and to reform it from the left, not the right as Cameron plans". Scottish Green Party. Retrieved March 2016. Check date values in:
- "For A Radically Reformed Europe: The Green Campaign To Remain". YouTube. Retrieved March 2016. Check date values in:
- Jarvis, Chris (4 August 2019). "Changes at the top of the Scottish Green Party – UK Green news round up week 31". Bright Green. Retrieved 19 Mey 2020.
- Scotland Business Law Handbook: Strategic Information and Laws Archived 2018-12-21 at the Wayback Machine. International Business Publications, USA. Volume 1, 2013 edition (updated annually). Published in Washington DC, USA.
- Green Party set to take 10 seats from Labour in next year's Scottish Parliament election Archived 2020-01-31 at the Wayback Machine.
The Independent. Author - Jon Stone. Published 14 July 2015. Retrieved 14 September 2017.
- "Local Council Political Compositions". Open Council Date UK. 7 Januar 2018. Retrieved 7 Januar 2018.
- "Scottish Greens". Scottish Greens (in Inglis). Retrieved 31 Januar 2021.
|This Scotland-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|