Omer Tarin (an aw Omar Tarin an Omer Tareen)
Backgrund[eedit | eedit soorce]
Tarin wis born in 1966 tae the Tarin (or Tareen) faimily, or clan, o the Hazara region o the North-Wast Frontier (nou Khyber Pakhtunkhwa), while his faither wis postit as a senior civil servant an admeenistrator in Peshawar. Frae his maternal side, he is relatit tae the Hayat faimily, o the Khattar tribe o Wah, in North Punjab. He wis eddicatit at the Burn Hall School (nou Army Burn Hall College), Abbottabad an the Aitchison College, Lahore, Pakistan, prior tae graduatin frae the Varsity o the Punjab, Lahore. He later obtained various heicher degrees in Inglis an History/Post-colonial Studies frae Pakistan an the Unitit Kinrick respectively.
Career[eedit | eedit soorce]
Efter a short time in the ceevil service o Pakistan, Tarin resigned tae become a full time varsity lecturer an research scholar an involvit hissel in leeterar an academic pursuits. He haes published fower volumes o poetry in Inglis so far, widely reviewed in Pakistan an abroad, as well as several poems published in anthologies an collections warldwide. His volumes o poetry are : A Sad Piper (1994; 1996 UK), The Anvil of Dreams (1995), Burnt Offerings (1996, 1997) an The Harvest of Love Songs (1997, 2000; an UK ed 2003). Syne 2004, he haes no published ony new volumes o poetry awtho he haes been publishin poems independently frae time tae time. In recent years, he haes been involvit in various leeterar an historical projects o a academic natur an aw, chiefly focussin on the colonial history o Sooth Asie, in pairticular North-Wastren Pakistan. Recent academic publications include wirks on militar history/campaigns on the Frontier an some wirk on Rudyard Kipling an Kipling's Indie. A number of these works are available or referenced online, and were published in the Kipling Journal, UK an the Journal of the Indian Military Historical Society, the UK an aw. He haes diverse academic an leeterar interests an is a Fellow of the Royal Asiatic Society, UK, The Tolkien Society (UK), associate o the Kipling Society, an the Indian Military Historical Society (IMHS).
In addeetion tae his leeterar an academic interests, Omer Tarin haes lang been involvit in limitit social activism an aw, especially in relation tae environmental, forests an wildlife conservation, in his native aurie. He makes occasional comments on various aspects o global politics an environmental issues in the media an aw, frae time tae time.
References[eedit | eedit soorce]
- Open Library catalogue entry Retrieved 10 Dec. 2012
- Review bi Ahmad Zafar in The Frontier Post, Lahore, 12 Mey 1995
- Biographical information in the Introduction to "A Sad Piper", Leo Books, Islamabad, 1994 edition ISBN 969-8127-03-8; and 2nd edition London, UK, 1995, p. vi
- Comments 7 Comments Categories Uncategorized (28 November 2011). "Omer Tarin « ilyask2". Ilyask2.wordpress.com. Retrieved 19 November 2012.
- Thus, frae his paternal side he is a great-grandson o Khan sahib Abdul Majid Khan Tarin, OBE, an frae his maternal side a great-grandson o Sir Sikandar Hayat Khan
- Luminita Karim, article on Omer Tarin in Weekly Poetry Review, in "The Muslim" daily, Islamabad, 28 October 1994, p. 18
- Mahmood A. Khwaja (Autumn 1999). "Book Review, "The Poet as Spiritual Being: A Review of Omer Tarin's Burnt Offerings"". Sangat literary journal, Vol. 27, No. 3,. pp. 21–24. Retrieved 19 November 2012. Italic or bold markup not allowed in:
|publisher=(help)CS1 maint: extra punctuation (link)
- He has, however, recently brought out a small volume of prose writings, "Selected Shorter Essays", 2011. ISBN 978-1-105-15532-1; as well as a collection of short stories, "From Hill and Plain" ISBN 978-1-105-18623-3, as well as some other prose works
- "Omar Tarin". Open Library. Retrieved 19 November 2012.
- "News". Jullundurassociation.org. Retrieved 19 November 2012.
- "The Kipling Society". Johnradcliffe.pwp.blueyonder.co.uk. Archived frae the original on 28 Apryle 2012. Retrieved 19 November 2012.
- For example, in Vol 84, No 339, December 2010, pp. 35-52; and Vol 82, No 327, June 2008, pp. 10-22
- "Name Index". Kipling.org.uk. Retrieved 19 November 2012.
- "Indian Military Historical Society". Imhs.org.uk. Archived frae the original on 24 September 2011. Retrieved 19 November 2012.
- "Americas | World reaction to Obama's 100 days". BBC News. 29 Apryle 2009. Retrieved 18 November 2012.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This beuk-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|