|Full name||Kirsty Leigh Coventry|
|Born||16 September 1983|
|Hicht||1.79 m (5 ft 10 in)|
|Wecht||60 kg (130 lb; 9.4 st)|
|Stroke(s)||Backstroke, Individual Medley|
|College team||Auburn Tigers|
Kirsty Leigh Coventry (born 16 September 1983 in Harare, Zimbabwe) is a Zimbabwean swimmer an umwhile warld record holder. She attendit an swam competitively for Auburn University in Alabama, in the Unitit States. At the 2004 Simmer Olympics, in Athens, Greece, Coventry wan three Olympic medals: a gowd, a siller, an a bronze, while in the 2008 Simmer Olympics in Beijing she wan fower medals: a gowd an three siller. She wis subsequently describit bi Paul Chingoka, heid o the Zimbabwe Olympic Committee, as "our naitional treasur". Zimbabwean Preses Robert Mugabe haes cried her "a gowden girl," an awairdit her US$100,000 in cash for her 2008 Olympic performance.
References[eedit | eedit soorce]
- "Montreal 2005 Results". Archived frae the original on 28 Januar 2007. Retrieved 9 Juin 2007.
- "12th FINA World Championships". Archived frae the original on 6 Juin 2007. Retrieved 9 Juin 2007.
- "BBC Sport Commonwealth Games 2002 Statistics". BBC News. Retrieved 29 August 2007.
- "Zimbabwe puts aside racial tensions to give hero's welcome to triple medal winner", USA Today, 25 August 2004
- "2004 Olympic Games swimming results". CNN. Archived frae the original on 30 December 2013. Retrieved 22 Julie 2007.
- "Kirsty Coventry: Success brings rare cheer to Zimbabwe", Australian Broadcasting Corporation, 6 June 2008
- BBC NEWS | Africa | Zimbabwe swimmer gets cash prize 29 August 2008