Jesse Owens at the 1936 Olympics in Berlin
|Full name||James Cleveland Owens|
|Born||September 12, 1913|
Oakville, Alabama, U.S.
|Dee'd||31 Mairch 1980 (aged 66)|
Tucson, Arizona, U.S.
|Alma mater||Ohio State Varsity|
|Hicht||5 ft 10 3⁄4 in (180 cm)|
|Wecht||165 lb (75 kg)|
|Sport||Track an field|
|Event(s)||Sprint, Long jump|
James Cleveland "Jesse" Owens (September 12, 1913 – Mairch 31, 1980) wis an American track an field athlete an fower-time Olympic gowd medalist in the 1936 gemmes.
Owens specialised in the sprints an the lang jump an wis recognised in his lifetime as "perhaps the greatest an maist famous athlete in track an field history". His achievement o setting three world records an tying another in less nor an oor at the 1935 Big Ten track meet in Ann Arbor, Michigan, haes been called "the greatest 45 minutes ever in sport" an has nevir been equalled. At the 1936 Simmer Olympics in Berlin, Germany, Owens wan internaitional fame wi fower gowd medals: 100 meters, 200 meters, lang jump, an 4 × 100 meter relay. He was the most successfu athlete at the games an as such hes been creditit wi "single-handedly crush[in] Hitler's meeth o Aryan supremacy."
The Jesse Owens Awaird is USA Track and Field's heichest accolade for the year's best track an field athlete. Owens wis ranked bi ESPN as the saxt greatest North American athlete o the twentiet century an the heichest-ranked in his sport.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Edmondson, Jacqueline (2007). Jesse Owens: A Biography. USA: Greenwood Publishing Group. p. 29. Retrieved 6 September 2014.
- ↑ Litsky, Frank (1980), Jesse Owens Dies Of Cancer at 66, New York Times, retrieved 23 Mairch 2014
- ↑ Rothschild, Richard (24 Mey 2010). "Greatest 45 minutes ever in sports". Sports Illustrated.com. Retrieved 23 Mairch 2014.
- ↑ Schwartz, Larry (2000). "Owens Pierced A Myth". ESPN. ESPN Internet Ventures. Archived frae the original on 6 Julie 2000. Retrieved 6 August 2016.
- ↑ "Top N. American athletes of the century". ESPN.com. Retrieved 23 Mairch 2014.
- Wikipaedia airticles wi IAAF identifiers
- Jesse Owens
- 1913 births
- 1980 daiths
- African-American male track an field athletes
- American male long jumpers
- American male sprinters
- Athletes (track an field) at the 1936 Simmer Olympics
- Cancer daiths in Arizona
- Congressional Gowd Medal recipients
- Daiths frae buff cancer
- Umwhile warld record holders in athletics (track an field)
- Internaitional Association o Athletics Federations Haw o Fame inductees
- Medallists at the 1936 Simmer Olympics
- Ohio State Buckeyes track an field athletes
- Ohio State Varsity alumni
- Olympic gowd medallists for the Unitit States in track an field
- Olympic medallists in athletics (track an field)
- Olympic track an field athletes o the Unitit States
- Fowk frae Lawrence Coonty, Alabama
- Presidential Medal o Freedom recipients
- Sportsfowk frae Cleveland, Ohio