|Govrenorate||Rif Dimashq Govrenorate|
|Population (2004 census)|
|Time zone||EET (UTC+2)|
|• Simmer (DST)||EEST (UTC+3)|
Jamraya (Arabic: جمرايا) is a veelage in soothren Sirie, pairt o the Rif Dimashq Govrenorate. A suburb o the Sirie caipital o Damascus, it is locatit juist ootside o the ceety, tae its northwast, near al-Hamah. Ither nearbi places include Ashrafiyat al-Wadi tae the north an Qudsaya tae the sooth. Accordin tae the Sirie Central Bureau o Statistics, the veelage haed a population o 1,156 in the 2004 census.
Jamraya militar facility[eedit | eedit soorce]
A militar research facility, the Sirie Scientific Studies an Research Centre, is locatit in Jamraya; weapons are developit an stored here, an the steid haes been accused o developin chemical weapons. The heichlie-secretive militar facility wis established in the 1980s, when Sirie wis a Soviet ally. The facility is aboot 10 miles (15 km) awa frae the Lebanese border.
Israeli airstrikes[eedit | eedit soorce]
The Jamraya research facility wis the steid o twa Israeli militar strikes in 2013: on Januar 31 an Mey 5. "Rebels, opposition activists an residents said the [May] strikes hit bases o the elite Republican Guard an storehooses o lang-range missiles, in addeetion tae a militar research centre that American offeecials hae cried the kintra's main chemical weapons facility." A separate strike twa days earlier on Mey 3 hit Damascus Internaitional Airport. Follaein the Mey strikes, the Sirie govrenment condemned Israel an threatened war.
References[eedit | eedit soorce]
- General Census of Population and Housing 2004. Sirie Central Bureau o Statistics (CBS). Rif Dimashq Govrenorate. (in Arabic)
- Tom Watkins and Chelsea J. Carter, Syrian TV: Israeli Rockets Target Damascus Suburb (May 6, 2013), CNN.
- Edmund Sanders and Patrick J. McDonnell, Israel Says Strikes in Syria Target Arms for Hezbollah (May 5, 2013), Los Angeles Times.
- Damascus military facilities 'hit by Israel rockets' (May 5, 2013), BBC.
- Alexander Marquardt, Syria Warns Israel of 'All Possibilities' After Strikes (May 5, 2013), ABC News.
- Profile: Syria's top-secret Jamraya research centre (May 5, 2013), BBC.
- Karin Laub and Josef Federman, Syria Says Israel Strikes Military Research Center (May 4, 2013), Associated Press.
- Anne Barnard, Syria Blames Israel for Fiery Attack in Damascus (May 5, 2013), New York Times.