Jump to navigation Jump to search
River bi Hisah
|Lua error in Module:Location_map at line 501: Unable to find the specified location map definition: "Module:Location map/data/Lebanon" dinnae exist.|
|Time zone||UTC+2 (EET)|
|• Summer (DST)||UTC+3 (EEST)|
References[eedit | eedit soorce]
- Hokr el Haïssa (Approved) at GEOnet Names Server, United States National Geospatial-Intelligence Agency
- Staff (31 Julie 2008). "Lebanon: Displaced families struggle on both sides of sectarian divide". RefWorld. United Nations Refugee Agency (UNHCR). Archived frae the original on 19 October 2012. Retrieved 30 Mey 2013. Unknown parameter
- Mohammed Ali Hussein, mayor of Hisa, estimates around 500 Allawi families have had their homes damaged and perhaps half of all Jebel Mohsen’s 50,000 residents have been displaced. Macleod, Hugh and Aysha, Rami (17 August 2008). "A perfect storm in Tripoli". The Sunday Herald. Archived frae the original on 2 August 2010. Retrieved 30 Mey 2013. Unknown parameter
|deadurl=ignored (help)CS1 maint: multiple names: authors leet (link)
- JPRS Report: Near East & South Asia: Lebanon (JPRS-NEA-91-051) (PDF), Joint Publications Research Service (JPRS), United States Government, 21 August 1991
- Meanwhile, up to 12 people are reported to have been killed in an Israeli air strike on a bridge in Balenat al-Hissa in northern Lebanon, near the Syrian border. Staff (12 August 2006). "Olmert approves widening of offensive". RTÉ News.
- Shams, Doha (3 Januar 2013). "A World of Outsiders in Lebanon's Akkar". Al-Akhbar. Beirut, Lebanon. Archived frae the original on 4 Mairch 2016. Retrieved 30 Mey 2013.