Newark, New Jersey
|City of Newark|
|Nickname(s): The Brick City, The Gateway City|
|Incorporatit||31 October 1693 (as tounship)|
|Incorporated||11 Aprile 1836 (as ceety)|
|• Type||Faulkner Act (Mayor-Cooncil)|
|• Mayor||Cory Booker (D)|
|• Total||26.107 sq mi (67.617 km2)|
|• Land||24.187 sq mi (62.644 km2)|
|• Water||1.920 sq mi (4.973 km2) 7.35%|
|Elevation||13 ft (4 m)|
|Population (2010 Census) (67t)|
|• Density||11,458.3/sq mi (4,424.1/km2)|
|Time zone||Eastren (EST) (UTC-5)|
|• Summer (DST)||EDT (UTC-4)|
|ZIP codes||07101-07108, 07112, 07114|
|GNIS feature ID||0885317|
Newark is the lairgest ceety in New Jersey, Unitit States, an the coonty seat o Essex Coonty. Newark haes a population o 278,154, makin it the lairgest municipality in New Jersey an the 68t lairgest ceety in the U.S.
Newark is locatit in the hert o New Jersey's Gateway Region. It is approximately 8 miles (13 km) wast o Manhattan (New York Ceety). Its location near the Atlantic Ocean on Newark Bay haes helped make its port facility, Port Newark, the major container shippin facility for the New York metropolitan aurie (Port of New York and New Jersey), an the lairgest on the East Coast. It is the hame o Newark Liberty Internaitional Airport, ane o the first major airports in the Unitit States, an ane o the busiest the day. Newark is hame tae major corporations such as Prudential Financial an PSE&G, an well as several major universities such as Rutgers University an New Jersey Institute o Technology, cultural institutions, an sports venues.
This ethnically diverse ceety is dividit intae five wards, an contains a variety o neighborhuids rangin in character frae bustlin urban destricts tae quiet suburban enclaves.
Twin touns - sister ceeties
- Freeport, Bahamas
- Douala, Cameroon
- Xuzhou, Fowkrepublic o Cheenae
- Aveiro, Portugal
- Belo Horizonte, Brazil
- Banjul, Gambie
- Kumasi, Ghana
- Porto Alegre, Brazil
- Monrovia, Liberie
- Ganja, Azerbaijan
- Rio de Janeiro, Brazil
- Gazetteer of New Jersey Places, United States Census Bureau. Accessed February 14, 2012.
- U.S. Geological Survey Geografic Names Information Seestem: City of Newark, Geographic Names Information System. Accessed February 14, 2012.
- DP-1 - Profile of General Population and Housing Characteristics: 2010 for Newark city, Essex County, New Jersey, United States Census Bureau. Accessed February 14, 2012.
- Table DP-1. Profile of General Demographic Characteristics: 2010 for Newark city, New Jersey Department of Labor and Workforce Development. Accessed February 14, 2012.
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid
- ZIP codes for Newark, New Jersey, United States Postal Service. Accessed February 14, 2012.
- "American FactFinder". United States Census Bureau. Retrieved 2008-01-31.
- A Cure for the Common Codes: New Jersey, Missouri Census Data Center. Accessed May 15, 2012.
- "US Board on Geographic Names". United States Geological Survey. 2007-10-25. Retrieved 2008-01-31.
- data for Newark city, United States Census Bureau. Retrieved August 27, 2009.
- "Top 1,000 Nationwide - 2009 Population Data". Biggest US Cities. 2010-12-11. Retrieved 2011-03-16.
- Online Directory: New Jersey, USA, Sister Cities International, backed up bi Internet Archive as o 1 Januar 2008. Retrieved October 25, 2008.