Uiser collogue:Pal Kali
Hi. Sorry. It is generally considered quite rude to modify someone's home page.
But I am setting up many of the missing templates, and apparently we are missing even Hindi.
If you are not familiar with Babel, do the following:
If you are not a native speaker of Gujarati, but speak it well, or very well, then change my 'gu' to 'gu-3' or 'gu-4', and so on.
Thank you for your patience and forbearance. Sincerely, Varlaam (talk) 15:31, 27 September 2012 (UTC)
Braw that ye're here Pal Kali! Walcome til the Wikipedie in Scots: the first encyclopedie in the Scots leid!
Guid tae see ye. Some gibbles ye'll find uissfu:
- Aboot Wikipedie - whit it is an isna.
- Gin ye are interestit in writin airticles we bid ye hae a read o wir page anent writin Scots. Ye micht aiblins find thir dictionars helpfu.
- For tae caw the crack anent the technical wirkins o the Wikipedie, gang til the Mercat Cross.
- Bi gaun throu the Commontie Yett ye'll can find aw kynd o wittins adae wi uisin an eikin til the Wikipedie.
- For tae hae a sey shottie, veesit oor Saundpit.