Braw that ye're here MacRusgail! Walcome til the Wikipedie in Scots: the first encyclopedie in the Scots leid!
Guid tae see ye. Some gibbles ye'll find uissfu:
- Aboot Wikipedie - whit it is an isna.
- Gin ye are interestit in writin airticles we bid ye hae a read o wir page anent writin Scots. Ye micht aiblins find thir dictionars helpfu.
- For tae caw the crack anent the technical wirkins o the Wikipedie, gang til the Mercat Cross.
- Bi gaun throu the Commontie Yett ye'll can find aw kynd o wittins adae wi uisin an eikin til the Wikipedie.
- For tae hae a sey shottie, veesit oor Saundpit.
A native speaker?[eedit soorce]
If you are one, perhaps you could have a look at the articles here: Category:Pages that wis written by a body that's mither tongue isna Scots.
Some are very short but need a little correction.
There is this list as well: Category:Pages in English needin pittin ower intae Scots.
Cheers, Varlaam (talk) 18:11, 24 September 2012 (UTC)
- Wantit tae let ye ken that RfC: Uiss o "munt". --AmaryllisGardener talk 03:22, 9 Mey 2014 (UTC) creatit a third option at