Template:On this day/23 Dizember
- 558 – Chlothar I is crouned Keeng o the Franks.
- 962 – Arab–Byzantine wars: Unner the futur Emperor Nicephorus Phocas (picturt), Byzantine truips storm the ceety o Aleppo.
- 1947 – The transistor is first demonstratit at Bell Laboratories.
- 1970 – The North Tower o the World Trade Center in Manhattan, New York, New York is tappit oot at 1,368 feet (417 m), makkin it the tawest biggin in the warld.
- 1979 – Soviet–Afghan War: Soviet Union forces occupy Kabul, the Afghan caipital.
Alexander I o Roushie (b. 1777) · Joseph Smith (b. 1805) · Akihito (b. 1933)