World Trade Center (1973–2001)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (September 2020)
|World Trade Center|
The oreeginal World Trade Center in Mairch 2001. The touer on the left, wi antenna spire, wis 1 WTC. The touer on the richt was 2 WTC. Aw seiven biggins o the WTC complex are pairtially veesible. The reid granite-clad biggin left o the Twin Towers wis the oreeginal 7 World Trade Center. In the backgrund is the East River.
|Hie-est in the warld frae 1971 tae 1973[I]|
|Whit cam afore||Empire State Building|
|Whit cam efter||Willis Tower|
|Location||Lawer Manhattan, New York City|
|Coordinates||40°42′42″N 74°00′45″W / 40.71167°N 74.01250°WCoordinates: 40°42′42″N 74°00′45″W / 40.71167°N 74.01250°W|
|Grundbrakkin||August 25, 1966|
|Openin||Aprile 4, 1973|
|Destroyed||September 11, 2001|
|Awner||Port Authority o New York an New Jersey|
The original World Trade Center was a muckle complex of seven buildings in Lower Manhattan, New York City, Unitit States. It featured the landmark Twin Towers, which opened on April 4, 1973 and were destroyed in 2001 during the September 11 attacks. At the time of their completion, the Twin Towers — the original 1 World Trade Center, at 1,368 feet (417 m); and 2 World Trade Center, at 1,362 feet (415.1 m) — were the tallest buildings in the world. Other buildings in the complex included the Marriott World Trade Center (3 WTC), 4 WTC, 5 WTC, 6 WTC, and 7 WTC. The complex was located in New York City's Financial District and contained 13,400,000 square feet (1,240,000 m2) of office space.
The core of the complex was biggit atween 1975 and 1985, with a cost of $400 million (equivalent to $2.27 billion in 2018). The World Trade Center experienced a fire on February 13, 1975, a bombing on February 26, 1993, and a bank robbery on January 14, 1998. In 1998, the Port Authority decided to privatize the World Trade Center, leasing the buildings to a private company to manage, and awarded the lease to Silverstein Properties in July 2001.
The oreeginal World Trade Center (Scots: Warld Trade Centre) wis a lairge complex o seiven biggins in Lawer Manhattan, New York Ceety, Unitit States. It featurt laundmerk twin touers, which opened on Aprile 4, 1973, an war destroyed in the September 11, 2001 attacks, wi 7 World Trade Center collapsin later that day due tae the damage it suffered whan the twin touers collapsed that mornin. The ither biggins in the complex war severely damaged bi the collapse o the twin touers, an thair ruins war eventually demolished.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "History of the Twin Towers". Port Authority of New York and New Jersey. 1 Juin 2014. Archived frae the original on 28 December 2013. Retrieved 17 August 2015.
- ↑ "Twin Towers Engineered To Withstand Jet Collision". Seattle Times. 27 Februar 1993.
- ↑ World Trade Center (1973–2001) at Emporis
- ↑ Holusha, John (6 Januar 2002). "Commercial Property; In Office Market, a Time of Uncertainty". The New York Times. Retrieved 21 November 2008.
- ↑ "Ford recounts details of Sept. 11". Real Estate Weekly. BNET. 27 Februar 2002. Archived frae the original on 26 Mey 2012. Retrieved 3 Januar 2009.
- ↑ Unitit States nominal Gross Domestic Product per capita feegurs follae the Measuring Worth series supplee'd in Johnston, Louis; Williamson, Samuel H. (2017). "What Was the U.S. GDP Then?". MeasuringWorth. Retrieved 28 Julie 2017. Cite has empty unkent parameter:
|last-author-amp=(help) Thir are the feegurs as o 2016.
- CS1 errors: empty unkent parameters
- Airticles conteenin explicitly cited Scots-leid text
- Lang-x templates with unsupported parameters
- World Trade Center
- Biggins an structurs destroyed in the September 11 attacks
- Collapsed biggins in the Unitit States
- Destroyed laundmerks in New York
- Financial Destrict, Manhattan
- Umwhile biggins an structurs in New York Ceety
- Umwhile skyscrapers
- Umwhile warld's tawest biggins
- History o New York Ceety
- Office biggins in Manhattan
- Port Authority o New York an New Jersey
- Skyscrapers in Manhattan
- Skyscrapers ower 350 meters
- Twin touers
- Warld Tred Centres
- Laundmerks in Manhattan
- Umwhile touers