One World Trade Center
|One World Trade Center|
One World Trade Center, the tawest skyscraper in the Wastren Hemisphere
|Airchitectural style||Contemporary modren|
|Location||285 Fulton Street, Manhattan, New York Ceety, New York, Unitit States 10007|
|Construction stairtit||April 27, 2006|
|Opened||November 3, 2014|
|Cost||US$3.9 billiona |
|Airchitectural||1,776 ft (541.3 m)|
|Tip||1,792 ft (546.2 m)|
|Ruif||1,368 ft (417.0 m)|
|Tap fluir||1,268 ft (386.5 m)|
|Observatory||1,254 ft (382.2 m)|
|Fluir coont||104 (+5 below ground floors)|
|Fluir aurie||3,501,274 sq ft (325,279 m2)|
|Lifts/elevators||73, made by ThyssenKrupp.|
|Design an construction|
|Developer||Port Authority of New York and New Jersey|
|Structural ingineer||WSP Cantor Seinuk|
|Ither designers||Hill International, The Louis Berger Group|
|Main contractor||Tishman Construction|
One World Trade Center (an aa kent as 1 World Trade Center, 1 WTC or Freedom Tower) is the main biggin o the rebiggit World Trade Center complex in Lswer Manhattan, New York Ceety. It is the tawest biggin in the Wastren Hemisphere, an the saxt-tawest in the warld. The supertaw structur haes the same name as the North Tower o the oreeginal World Trade Center, which wis completely destroyed in the terrorist attacks o September 11, 2001. The new skyscraper staunds on the northwast corner o the 16-acre (6.5 ha) World Trade Center steid, on the steid o the oreeginal 6 World Trade Center.
References[eedit | eedit soorce]
- Westfeldt, Amy (March 26, 2009). "Freedom Tower has a new preferred name". Silverstein Properties. Associated Press. Archived frae the oreeginal on May 31, 2009. Retrieved March 30, 2009. Cite uses deprecated parameter
- Smith, Aaron. "One World Trade Center, the tallest building in the Western Hemisphere, is open for business". money.cnn.com. CNN Money. Retrieved 30 March 2017.
- Brennan, Morgan (April 30, 2012). "1 World Trade Center Officially New York's New Tallest Building". Forbes. Retrieved July 26, 2013.
- Brown, Eliot (January 30, 2012). "Tower Rises, And So Does Its Price Tag". The Wall Street Journal. Retrieved September 16, 2015.
- "One World Trade Center – The Skyscraper Center". Council on Tall Buildings and Urban Habitat. September 11, 2015. Retrieved September 11, 2015.
- "One World Trade Center". Emporis.com. Retrieved January 14, 2012.
- "One World Trade Center to retake title of NYC's tallest building". Fox News Channel. Associated Press. April 29, 2012. Retrieved May 1, 2014.
- "Office Leasing". One World Trade Center. Retrieved November 3, 2014.
- "Elevating One World Trade Center". ThyssenKrupp Elevator. Retrieved January 23, 2017.
- "One World Trade Center". Silverstein Properties. September 16, 2015. Retrieved September 16, 2015.
- "The Louis Berger Group and Hill International to Provide Program Management Services for Downtown Restoration Program and WTC Transportation Hub". Hill International, Inc. 2004-08-13. Retrieved 2015-07-21.
- One World Trade Center at SkyscraperPage. Retrieved January 17, 2012.
- Stanglin, Doug (May 10, 2013). "Spire permanently installed on WTC tower". USA Today. Retrieved May 10, 2013.
- "One World Trade Center Observatory Opens to Public". usnews.com. U.S. News. Retrieved 30 March 2017.
- During the plannin stages, the biggin ineetially dubbed Freedom Tower as the offeecial name. Later the awners decidit tae cry it One World Trade Center.