Template:On this day/11 August
Jump to navigation Jump to search
- 3114 BC – The Mesoamerican Lang Coont calendar, uised bi several pre-Columbian Mesoamerican ceevilisations, notably the Maya, begins.
- 1804 – Francis II assumes the teetle o first Emperor o Austrick.
- 1929 – Babe Ruth becomes the first basebaw player tae hit 500 hame runs in his career wi a hame run at League Park in Cleveland, Ohio.
- 1952 – Hussein bin Talal is proclaimed Keeng o Jordan.
- 1960 – Chad (banner picturt) declares unthirldom.