Sabah is ane o the 13 member states o Malaysie, an is its eastmaist state. It is locatit on the northren portion o the island o Borneo. It is the seicont lairgest state in the kintra efter Sarawak, which it borders on its soothwast. It shares a border wi the province o North Kalimantan o Indonesie in the south. The caipital o Sabah is Kota Kinabalu, umwhile kent as Jesselton. Sabah is aften referred tae as "The Land Belaw The Wind", a phrase uised bi seafarers in the past tae describe land sooth o the typhoon belt.
References[eedit | eedit soorce]
- "Laporan Kiraan Permulaan 2010". Department of Statistics Malaysia. p. iv. Archived frae the oreeginal on 27 December 2010. Retrieved 24 January 2011.
- Rozan Yunos (21 September 2008). "How Brunei lost its northern province". The Brunei Times. Archived frae the oreeginal on 28 October 2013. Retrieved 28 October 2013. Unknown parameter
- Oxford Business Group. The Report: Sabah 2011. Oxford Business Group. pp. 13–. ISBN 978-1-907065-36-1. Retrieved 26 May 2013.
- Frans Welman. Borneo Trilogy Volume 1: Sabah. Booksmango. pp. 159–. ISBN 978-616-245-078-5. Retrieved 28 May 2013.
- Malaysia Act 1963
- Agreement relating to Malaysia between United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland, Federation of Malaya, North Borneo, Sarawak and Singapore