Autonomous Region in Muslim Mindanao
|Autonomous Region in Muslim Mindanao
Rehiyong Autonomo sa Muslim na Mindanao
Map o the Philippines showin the location o Autonomous Region in Muslim Mindanao
|Regional centre||Cotabato Ceety|
|• Govrenor||Mujiv S. Hataman (LP)|
|• Tot||26,974 km2 (10,415 sq mi)|
|Population (2015 census)|
|Time zone||PST (UTC+8)|
|Leids||Banguingui, Maguindanao, Maranao, Tausug, Yakan, Sama, ithers|
The Autonomous Region in Muslim Mindanao (Filipino: Nagsasariling Rehiyon ng Muslim sa Mindanaw)(abbreviated ARMM) is the region, located in the Mindanao island group of the Philippines, that is composed of predominantly Muslim provinces, namely: Basilan (except Isabela City), Lanao del Sur, Maguindanao, Sulu and Tawi-Tawi. It is the only region that has its own government. The regional capital is at Cotabato City, although this city is outside of its jurisdiction.
The ARMM previously includit the province o Shariff Kabunsuan till 16 Julie 2008, when Shariff Kabunsuan ceased tae exist as a province efter the Filipino Supreme Court declared the "Muslim Mindanao Autonomy Act 201", which creatit it, unconstitutional in Sema v. Comelec. On 7 October 2012, Preses Benigno Aquino III said that the govrenment aimit tae hae peace in the region an it will be kent as "Bangsamoro".
References[eedit | eedit soorce]
- "Population and Annual Growth Rates for The Philippines and Its Regions, Provinces, and Highly Urbanized Cities" (PDF). 2010 Census and Housing Population. National Statistics Office. Retrieved 12 August 2013.
- Llanto, Jesus F. (17 July 2008) "Supreme Court voids creation of Shariff Kabunsuan" ABS-CBN News
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Autonomous Region in Muslim Mindanao.|
- Autonomous Region in Muslim Mindanao - Official Website
- The Long Struggle to Silence the Guns of Rebellion: The CenSEI Report's Review of the Long and Winding Trail to the Elusive Peace Agreements
- Bureau of Public Information - ARMM - Latest News & Events in ARMM
- General Santos City