Roger Ebert in December 2007
|Born||Roger Joseph Ebert|
18 Juin 1942
Urbana, Illinois, U.S.
|Dee'd||4 Apryle 2013 (aged 70)|
Chicago, Illinois, U.S.
|Restin place||Graceland Cemetery, Chicago, Illinois|
|Thrift||Author, jurnalist, film historian, film critic, screenwriter|
|Eddication||Urbana High School|
|Alma mater||University of Chicago,|
University of Illinois at Urbana-Champaign
|Notable warks||The Great Movies; The Great Movies II; Beyond the Valley of the Dolls; Life Itself: A Memoir|
|Notable awairds||Pulitzer Prize for Criticism|
|Spoose||Chaz Hammelsmith Ebert|
(m. July 18, 1992 – April 4, 2013, his death)
Ebert began his professional critic career in 1967, writin for the Chicago Sun-Times. That same year, Ebert's first beuk, a history o the University of Illinois titlit Illini Century: One Hundred Years of Campus Life, wis publishit bi the University's press.
Ebert co-wrote the screenplay for the 1970 Russ Meyer movie Beyond the Valley of the Dolls an likes tae joke aboot bein responsible for the movie, which wis poorly receivit on its release but is nou regardit as a cult classic. Ebert an Meyer an aa made Beneath the Valley of the Ultra-Vixens, Up!, an others, an war involvit in the ill-fated Sex Pistols movie Who Killed Bambi?. In Aprile 2010, Ebert postit his screenplay o Who Killed Bambi? aka Anarchy in the UK on his blog.
Ebert an Chicago Tribune critic Gene Siskel helpit mak nationally-televisit movie reviewin popular. Thay co-hostit the PBS shaw Sneak Previews. It wis followit bi At the Movies which made baith o them popular across the kintra. The twa focht an made jokes while talkin aboot movies. Thay creatit an trademarkit the phrase "Two Thumbs Up," usit when baith hosts thocht the same movie wis very good. Efter Siskel deit in 1999, Ebert kept on hostin the shaw wi various co-hosts an then, startin in 2000, wi Richard Roeper.
Ebert livit withyroid cancer syne its diagnosis in 2002. He kept on publishin his reviews baith online an in prent until Aprile 2, 2013. Juist twa days later, on Aprile 4, 2013, Ebert deit frae the disease in Chicago, Illinois. He wis 70 year auld.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Ebert wis marrit tae Chaz Hammelsmith frae Julie 18, 1992 until his daith in 2013. Thay haed no childer. Ebert livit wi Chaz in his hometown o Chicago, Illinois. He wis a supporter for the Democratic Party. Ebert wis an agnostic. On Aprile 25, 2011, he accomplishit ane o his lang-time goals: winnin ane o the weekly caption contests in The New Yorker efter mair nor 100 tries. Ebert's personal net worth wis U.S. $9 million.
References[eedit | eedit soorce]
- Steinberg, Neil (4 Apryle 2013). "Roger Ebert dies at 70 after battle with cancer". Chicago Sun-Times.
- A. O. Scott. "Roger Ebert, the Critic Behind the Thumb" The New York Times April 13, 2008
- "Reelviews Movie Reviews". Reelviews.net. 10 Mey 2012. Retrieved 11 Juin 2012.
- Leitch, Will (1 Mairch 2010). "My Roger Ebert Story". Deadspin.com. Retrieved 18 Julie 2012.
- Knowles, Harry. "Why my friend, Roger Ebert is dead wrong about KICK ASS" Ain't it Cool News; April 15, 2010
- Ebert, Roger. Awake in the Dark: The Best of Roger Ebert (ISBN 0-226-18200-2). The University of Chicago Press, 2006. Foreword p.xiii-xix
- Interview with Roger Ebert; YouTube; May 20, 2008
- "biography of Roger Ebert". Filmreference.com. Retrieved 17 October 2009.
- "Roger Ebert, renowned film critic, dies at age 70". CNN. 4 Apryle 2013. Retrieved 4 Apryle 2013.
- Ebert’s review of Night of the Living Dead January 5, 1967
- Ebert, Roger (1980). "Beyond the Valley of the Dolls". Rogerebert.suntimes.com. Retrieved 3 September 2012.
- Ebert, Roger. ""Who Killed Bambi?" – A screenplay" Chicago Sun-Times; April 25, 2010
- "Ebert's political donations". Newsmeat.com. 30 September 2009. Retrieved 17 October 2009.
- Roger Ebert (17 Apryle 2009). "How I believe in God". Chicago Sun-Times. Retrieved 5 November 2009.
- Roger Ebert Wins the Cartoon Caption Contest, Robert Mankoff, The New Yorker, April 25, 2011
- "Roger Ebert Net Worth". Celebrity Net Worth.com. Retrieved 3 October 2013.
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Roger Ebert at Wikimedia Commons
- Offeecial wabsteid
- Roger Ebert's Overlooked Film Festival
- Archive of American Television interview
- Roger Ebert on IMDb
- Roger Ebert at Find a Grave (in Inglis)
- Siskel & Ebert's classic shows (1975–1999)
- Speech: Remaking My Voice (2011)
|This Unitit States-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|