Kōhei Uchimura in 2011
|Born||Januar 3, 1989
Kitakyushu, Fukuoka Prefectur
|Hicht||5 ft 3.5 in (1.61 m)|
|Coached bi||Hiroyuki Kato|
Kōhei Uchimura (内村 航平?, born Januar 3, 1989 in Kitakyushu, Fukuoka Prefectur) is a Japanese airtistic gymnast. He is a five-time Olympic medalist (aw-aroond, team an floor exercise), winnin a gowd an fower sillers, a nine-time Warld medalist (aw-aroond, team, floor, heich bar, an parallel bars) an is considered bi mony tae be the greatest male gymnast o aw time.  He is famous for acoming the first gymnast (male or female) tae win every major aw-aroond title in a single Olympic cycle, includin three consecutive warld aw aroond titles (2009, 2010 an 2011) an the 2012 Olympic Aw-Aroond Champion. He is also kent for deliverin difficult an accurately executit routines. His gymnastics skills wur praised bi Internaitional Gymnast Magazine as a "combination o tremendous difficulty, supreme consistency an extraordinary elegance o performance."
References[eedit | eedit soorce]
- Sports Reference Kohei Uchimura
- "uchimura-goat-no-says-comaneci". Reuters. Retrieved 20 November 2012.
- "london-2012-kohei-uchimura-gymnastics". Guardian. Retrieved 20 November 2012.
- "Kohei Uchimura wins all-around gold, proves he's pretty much the best gymnast ever". Guardian. Retrieved 20 November 2012.
- Emma John (13 July 2012). "London 2012: Kohei Uchimura can bring perfection back to gymnastics". The Guardian. Retrieved 13 July 2012.
- International Gymnast Magazine December 2010, "Superman", by Christian Ivanov, page 52
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Lisa Katayama (2012-07-20). "The Near Perfection of Kohei Uchimura". New York Times.
- Kohei Uchimura at Fédération Internationale de Gymnastique
- London 2012 Olympics profile
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Kōhei Uchimura.|