Imagination at work
|Treddit as||NYSE: GE|
Dow Jones Industrial
S&P 500 Component
|Foondit||Schenectady, New York, U.S.|
|Foonder||Thomas Edison, Charles Coffin,|
Elihu Thomson, Edwin Houston
|Heidquarters||Fairfield, Connecticut, U.S.|
(Chairman & CEO)
electric motors, energy, finance, gas,
healthcare, lichtin, locomotives,
ile, saftware, watter,
wappens, wind turbines
|Revenue||US$123.7 billion (2016)|
|US$9.03 billion (2016)|
|US$8.83 billion (2016)|
|Tot assets||US$365.2 billion (2016)|
|Tot equity||US$75.80 billion (2016)|
Nummer o employees
|Subsidiaries||GE Capital, GE Energy,|
GE Technology Infrastructure,
GE Home & Business Solutions
General Electric, or GE, is an American multinaitional conglomerate corporation incorporatit in Schenectady, New York an heidquartert in Fairfield, Connecticut, Unitit States. The company operates throu five segments: Energy, Technology Infrastructure, Capital Finance an Consumer & Industrial.
In 2011, GE ranked amang the Fortune 500 as the 26t-lairgest firm in the U.S. bi gross revenue, as well as the 14t maist profitable. Houiver, the company is currently leetit the 3rd-lairgest in the warld amang the Forbes Global 2000, further metrics bein taken intae accoont. Ither rankins for 2011/2012 include No. 7 company for leaders (Fortune), No. 5 best global brand (Interbrand), No. 63 green company (Newsweek), No. 15 maist admired company (Fortune), an No. 19 maist innovative company (Fast Company).
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b "GE Fact Sheet: Businesses, Locations, Awards, Leadership". GE company website. Archived frae the original on 4 December 2012. Retrieved 25 Januar 2013.
- ↑ a b c d e f "Financial Statements for General Electric Company". Google Finance. Retrieved 4 Februar 2017.
- ↑ "Company Search, EDGAR System, Securities and Exchange Commission". Retrieved 22 December 2009.
- ↑ "GE Fact Sheet: Businesses, Locations, Awards, Leadership". General Electric. Archived frae the original on 4 December 2012. Retrieved 10 Mey 2011.
- ↑ Wald, Matthew L. "General Electric Company". The New York Times. Retrieved 10 Mey 2011.
- ↑ "Fortune 500: GE". Fortune. 2011. Retrieved 17 December 2010.
- ↑ "Fortune 20 most profitable companies: IBM". Fortune. 2011. Retrieved 17 December 2010.
- ↑ General Electric, Forbes. Retrieved June 16, 2012
- ↑ "GE rankings". Ranking the Brands. Archived frae the original on 3 Juin 2011. Retrieved 17 December 2010.
- General Electric
- 1892 establishments in New York
- Companies based in Fairfield Coonty, Connecticut
- Companies established in 1892
- Companies in the Dow Jones Industrial Average
- Companies leetit on the New York Stock Exchynge
- Conglomerate companies
- Electrical engineerin companies
- Electrical wirin an construction supplies manufacturers
- GIS companies
- Lichtin buists
- Marine ingine manufacturers
- Medical equipment manufacturers
- Photography companies o the Unitit States
- Pouer engineerin
- Rockefeller Center
- Schenectady, New York
- Fairfield, Connecticut
- Superfund steids in Washington (state)
- Thomas Edison
- Warldwide Olympic sponsors
- American buists
- Timesharin companies