Julie 9, 1858|
Minden, Westphalie, Germany
December 21, 1942 (aged 84)|
New York, U.S.
|Eddication||Ph.D. in Pheesics, Varsity o Kiel (1881)|
|Hauf-marrae(s)||Marie Krackowizer Boas (1861–1929)|
Franz Uri Boas (/ /; German: [ˈboːas]; July 9, 1858 – December 21, 1942) wis a German-American anthropologist an a pioneer o modren anthropology who has been called the "Father of American Anthropology".
References[eedit | eedit soorce]
- "further information about the commemoration of the 150th anniversary of Boas's birth at Minden e. g. an exposition, a scientific meeting, a theatre play, a special medal, an edition of the diary of Wilhelm Weike, Boas´ servant on Baffin Island".
- Norman F. Boas, 2004, p. 291 (photo of the graveyard marker of Franz and Marie Boas, Dale Cemetery, Ossining, N.Y.)
- Boas, Franz. A Franz Boas reader: the shaping of American anthropology, 1883–1911. University of Chicago Press, 1989. p. 308
- Holloway, M. (1997) The Paradoxical Legacy of Franz Boas—father of American anthropology. Natural History. November 1997.
- Stocking. George W., Jr. 1960.Franz Boas and the Founding of the American Anthropological Association. AmericanAnthropologist62: 1–17.