|Born||9 Julie 1858|
Minden, Westphalie, Germany
|Dee'd||21 December 1942 (aged 84)|
New York, U.S.
|Eddication||Ph.D. in Pheesics, Varsity o Kiel (1881)|
|Hauf-marrae(s)||Marie Krackowizer Boas (1861–1929)|
Franz Uri Boas (/ˈfrɑːnz ˈboʊ.æz/; German: [ˈboːas]; July 9, 1858 – December 21, 1942) wis a German-American anthropologist an a pioneer o modren anthropology who has been called the "Father of American Anthropology".
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "further information about the commemoration of the 150th anniversary of Boas's birth at Minden e. g. an exposition, a scientific meeting, a theatre play, a special medal, an edition of the diary of Wilhelm Weike, Boas´ servant on Baffin Island".
- ↑ Norman F. Boas, 2004, p. 291 (photo of the graveyard marker of Franz and Marie Boas, Dale Cemetery, Ossining, N.Y.)
- ↑ Boas, Franz. A Franz Boas reader: the shaping of American anthropology, 1883–1911. University of Chicago Press, 1989. p. 308
- ↑ Holloway, M. (1997) The Paradoxical Legacy of Franz Boas—father of American anthropology. Natural History. November 1997. Archived 2012-07-10 at Archive.today
- ↑ Stocking. George W., Jr. 1960.Franz Boas and the Founding of the American Anthropological Association. AmericanAnthropologist62: 1–17.
- Webarchive template archiveis airtins
- 1858 births
- 1942 daiths
- American anthropologists
- American folklorists
- American linguists
- American fowk o German-Jewish strynd
- Clark Varsity faculty
- Columbia Varsity faculty
- German anthropologists
- German emigrants tae the Unitit States
- German Jews
- Fowk associatit wi the American Museum o Naitural History
- Fowk frae Minden
- Fowk frae the Province o Westphalie
- String figurs
- Smithsonian Institution fowk
- Varsity o Bonn alumni
- Heidelberg Varsity alumni