Dunkeld an Birnam
|Dunkeld and Birnam|
Dunkeld Market Place and fountain
|OS grid reference|
|Sovereign state||Unitit Kinrick|
Dunkeld an Birnam are twa adjacent touns in Perth an Kinross, Scotland. They lie on opposite banks o the River Tay, an war first linked bi a brig built in 1809 bi Thomas Telford.[citation needit] The twa places lie close tae the Hieland Boundary Fault, whit marks the geological boundary atween the Hielands an the Lawlands, an are frequently descrived as the "Gatewey tae the Hielands" due tae their position on the main road an rail lines north. Dunkeld an Birnam share a railway station, Dunkeld & Birnam, on the Highland Main Line, an are aboot 15 mile (24 km) north o Perth on whit is now the A9 road.
Gallery[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Scotland's Census 2011. Settlement/Locality: Dunkeld & Birnam (S19000184)". National Records of Scotland. Retrieved 23 Mey 2018.
- Blairgowrie & Forest of Alyth, 2008
[eedit | eedit soorce]
- Dunkeld and Birnam Tourist Association
- Dunkeld & Birnam at VisitScotland Perthshire*Engraving o a view o Dunkeld bi James Fittler in the digitised copy o Scotia Depicta, or the antiquities, castles, public buildings, noblemen an gentlemen's seats, cities, towns and picturesque scenery of Scotland, 1804 at National Library o Scotland
- Engraving of Dunkeld in 1693 bi John Slezer at National Library o Scotland
|This Places o Scotland airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|