Bale at the 83rd Academy Awards, Februar 2011
|Born||Christian Charles Philip Bale
30 Januar 1974
Haverfordwest, Pembrokeshire, Wales, UK
|Residence||Los Angeles, Californie, US|
|Hauf-marrae(s)||Sandra Blažić (2000–present; 1 bairn)|
Jenny (née James) Bale
|Faimily||Gloria Steinem (stepmither)|
Bale first caucht the public eye at the age o 13, when he wis cast in the starrin role o Steven Spielberg's Empire of the Sun (1987). Based on the oreeginal story bi J. G. Ballard, Bale played an English boy who is separatit frae his parents an subsequently fynds hissel lost in a Japanese internment camp durin Warld War II. In 2000, he garnered creetical acclaim for his portrayal o serial killer Patrick Bateman in American Psycho. He earned a reputation as a method actor efter he lost 63 poonds tae play the role o Trevor Reznik in The Machinist (2004).
Bale went on tae receive greater commercial recognition an acclaim for his performance as Bruce Wayne / Batman in Christopher Nolan's Batman Begins (2005), The Dark Knight (2008) an The Dark Knight Rises (2012). He portrayed Dicky Eklund in the biopic The Fighter (2010) an aw, for which he receivit creetical acclaim an wan several awairds, includin the Academy Award for Best Supporting Actor, the Golden Globe Award for Best Supporting Actor an the Screen Actors Guild Award for Outstanding Performance by a Male Actor in a Supporting Role.
References[eedit | eedit soorce]
- "Q&A with Christian Bale". Phase9.tv. Retrieved 3 December 2012.
- "Christian Bale: American Psycho". IMDB News. Archived frae the original on 23 July 2011. Retrieved 21 July 2008.
I was born in Wales but I'm not Welsh – I'm English
- Singer, Leigh (19 February 2009). "Oscars: the best actors never to have been nominated". The Guardian. London. Retrieved 26 February 2010.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Christian Bale.|
- Christian Bale at the Internet Movie Database
- Christian Bale at AllRovi
- Christian Bale on Charlie Rose
- Christian Bale collectit news an commentary at The New York Times
- Wirks bi or aboot Christian Bale in libraries (WorldCat catalog)
- Christian Bale at the Open Directory Project