I the sport o snooker, a "century brak" (whiles referrit tae as a ton) is a score o 100 pynts or mair within ane veesit at the table withoot missin a shot an requires pottin at least 25 consecutive balls. The ability tae score century braks is regardit as a merk o the hichest skill i snooker, while the first career century haes been describit bi Ronnie O'Sullivan as the "ultimate milestone for any snooker player".
Ower 20,000 century braks hae been recordit bi snooker players throuchout professional tournaments. I 2014, Neil Robertson became the first bodi tae hae scorit ower 100 century frames throuch a single saison; a nummer thon anely some 60 ither players hae surpassit throuchout thair entire careers. Ronnie o'sullivan holds the record faer the maist career centuries wi mair nor 1000 century braks; his 1000th century break wis achievit i the feenal frame o the 2019 players championship i preston.
Leet o players wi 100 confirmit century braks i professional competition[eedit | eedit soorce]
|750||Stephen Hendry (775†)|
|350||Steve Davis (355†)|
|100||Willie Thorne (126†)|
|Paul Hunter (114†)|
|Ian McCulloch (105†)|
|Exact tally for a retirit player|
References[eedit | eedit soorce]
- Fitzgibbon, Liam (1 May 2014). "Neil Robertson makes century of snooker 100s". The Sydney Morning Herald. Retrieved 2 May 2014.
- BCA Rules Committee (November 1992). Billiards: The Official Rules and Record Book. Iowa City, IA, US: Billiard Congress of America. ISBN 1-878493-02-7.
- Davis, Steve (7 January 2015). "Steve Davis charts the rise of snooker's century breaks". BBC Sport. Retrieved 13 January 2015.
- Jamie Shaw (2015-03-02). "Ruthless Neil Robertson regains Gdynia Open snooker title - snooker-news.com". Livesnooker.com. Archived frae the oreeginal on 2016-01-17. Retrieved 2015-09-20.
- "Century Break". RKG Snooker. October 17, 2018. Retrieved October 17, 2018.