Bristol City F.C.
|Full name||Bristol City Football Club|
|Heid coach||Lee Johnson|
|2018–19||Championship, 8t o 24|
Bristol City Football Club is ane o twa fitbaw league clubs in Bristol, England, (the ither being arch rivals Bristol Rovers). They play at Ashton Gate, locatit in the sooth-wast o the Ceety. Keith Millen is currently the manager o the club. They wur promotit tae the Fitbaa League Championship in the 2006–07 saison efter finishin seicont in League One but failed tae make a seicont consecutive promotion tae the Premier League efter they wur defeatit bi Hull City in the Championship Play-Offs.
Bristol Ceety wan the Welsh Cup – despite being an Inglis team – in 1934. In 1907 they finished runners-up in Fitbaa League Division Ane, which is their hichtest-ever final position.
In 1982, Bristol Ceety became the first Inglis team tae suffer three consecutive relegations but bi 1990 they wur back in the Seicont Division. Anither relegation followed in 1995 joinin wi Swindon Toun, when Ceety finished seicont frae bottom in the new Seicont Division, an a return tae that division three years later lasted juist ane saison. Maist o their seasons atween 1999 an 2006 wur spent challengin for promotion in the upper half o the division.
The club's nickname is "The Robins", an a robin featured on the club's badge frae 1976 tae 1994. Offeecial club merchandise, includin replica kits, still haes a label showin a robin. An attempt bi the club to alter the club's badge wis abandoned efter the club wis criticized fiercely bi fans.
Honours[eedit | eedit soorce]
Fitbaa League Honours
- The Fitbaa League (Premier League) runners-up: 1906–07
- Seicont Division (Fitbaa League Championship) champions: 1905–06, runners-up: 1975–76
- Third Division Sooth (Fitbaa League Ane) champions: 1922–23, 1926–27, 1954–55
- Third Division (Football League Ane) runners-up: 1964-65, 1989-90
- Fitbaa League Ane runners-up: 1997-98, 2006–07
- FA Cup finalists: 1909
- League Cup semi-finalists: 1970-71, 1988-89
- Fitbaa League Trophy winners: 1985–86, 2002–03, finalists: 1986–87, 1999-00
- Welsh Cup winners: 1933–34
- Anglo-Scots Cup winners: 1977–78
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Bristol City F.C..|
- ↑ "Conference venue and events hire". Ashton Gate.