Brechin (//; Scots Gaelic: Breichinn) is a toun an umwhile ryal burgh in Angus, Scotland. Tradeetionally Brechin is aften describit as a ceety acause o its cathedral an its status as the seat o a pre-Reformation Roman Catholic diocese (which continues the day as an episcopal seat o the Scots Episcopal Kirk), but that status haes no been offeecially recognisit in the modren era. Nivertheless, the designation is aften incorrectly uised, wi ensaumples bein the City o Brechin and Destrict Community Council, City o Brechin and Area Partnership, City o Brechin Civic Trust and Brechin City Football Club.
References[eedit | eedit soorce]
- "''Ainmean-Àite na h-Alba'' - Gaelic Place-Names of Scotland". Gaelicplacenames.org. Retrieved 2014-03-05.
- "Comparative Population Profile: Brechin Locality". Scotland's Census Results Online. 2001-04-29. Retrieved 2008-08-31.
- "Buplications and Date". General Register Office for Scotland. Archived frae the oreeginal on 16 September 2009. Retrieved 23 August 2010. Unknown parameter
- Beckett, J V, City status in the British Isles, 1830–2002, Historical urban studies. Aldershot 2005
- "UK Cities". Department for Constitutional Affairs. 2002. Retrieved 2008-08-15.
- City of Brechin & District Area Partnership. "Members". Retrieved 2008-08-15.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Brechin, Scotland.|
|Wikisource haes the text o the 1911 Encyclopædia Britannica airticle Brechin.|
|This Places o Scotland airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|