Brechin (//; Scots Gaelic: Breichinn) is a toun an umwhile ryal burgh in Angus, Scotland. Tradeetionally Brechin is aften describit as a ceety acause o its cathedral an its status as the seat o a pre-Reformation Roman Catholic diocese (which continues the day as an episcopal seat o the Scots Episcopal Kirk), but that status haes no been offeecially recognisit in the modren era. Nivertheless, the designation is aften incorrectly uised, wi examples being the City of Brechin and District Community Council, City of Brechin and Area Partnership, City of Brechin Civic Trust and Brechin City Football Club.
References[eedit | eedit soorce]
- "''Ainmean-Àite na h-Alba'' - Gaelic Place-Names of Scotland". Gaelicplacenames.org. Retrieved 2014-03-05.
- "Comparative Population Profile: Brechin Locality". Scotland's Census Results Online. 2001-04-29. Retrieved 2008-08-31.
- "Buplications and Date". General Register Office for Scotland. Archived frae the oreeginal on 16 September 2009. Retrieved 23 August 2010. Cite uses deprecated parameter
- Beckett, J V, City status in the British Isles, 1830–2002, Historical urban studies. Aldershot 2005
- "UK Cities". Department for Constitutional Affairs. 2002. Retrieved 2008-08-15.
- City of Brechin & District Area Partnership. "Members". Retrieved 2008-08-15.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Brechin, Scotland.|
|Wikisource haes the text o the 1911 Encyclopædia Britannica airticle Brechin.|