|Traded as||NYSE: T
Dow Jones Industrial Average Component
S&P 500 Component
|Predecessor||American Telephone and Telegraph Company|
|Foondit||October 5, 1983|
|Foonder||Alexander Graham Bell|
|Heidquarters||Whitacre Touer, Downtoun,
Dallas, Texas, Unitit States
(Chairman & CEO)
|Products||Fixed line an mobile telephony, broadband an fixed-line internet services, deegital televeesion|
|Revenue||US$ 127.434 billion (2012)|
|US$ 12.997 billion (2012)|
|US$ 7.3 billion (2012)|
|Tot assets||US$ 272.315 billion (2012)|
|Tot equity||US$ 92.695 billion (2012)|
Nummer o employees
|Footnotes / references
for DJIA listing, http://www.marketwatch.com/investing/index/djia
AT&T Inc. (stylized as at&t) is an American multinaitional telecommunications corporation, heidquartert at Whitacre Touer in downtoun Dallas, Texas. AT&T is the lairgest provider baith o mobile telephony an o fixed telephony in the Unitit States, an an aa provides broadband subscription televeesion services. AT&T is the third-lairgest company in Texas (the lairgest non-ile company, behind anly ExxonMobil an ConocoPhillips, an an aa the lairgest Dallas company). As of Mey 2013, AT&T is the 21st lairgest company in the warld bi market value, an the 13t lairgest non-ile company. As of 2013, it is an aa the 21st lairgest mobile telecom operator in the warld, wi ower 107.9 million mobile customers.
References[eedit | eedit soorce]
- "Sec 8-k" (Press release). JB_AT&T. April 28, 2006. Archived from the original on 30 September 2007. Retrieved September 29, 2007.
- "Randall L. Stephenson, Chairman, Chief Executive Officer and President". Retrieved August 14, 2011.
- "2Q13 Investor Briefing, AT&T Inc" (PDF). AT&T.
- Godinez, Victor and David McLemore. "AT&T moving headquarters to Dallas from San Antonio." The Dallas Morning News. Saturday June 28, 2008. Retrieved on June 18, 2009.
- Leichtman Research Group, "Research Notes," First Quarter 2012, pg. 6, AT&T (#1) with 21,232,000 residential phone lines.
- "Fortune 500 2010: States: Texas Companies - FORTUNE on CNNMoney.com". Money. May 3, 2010. Archived from the original on 7 August 2010. Retrieved August 14, 2010.
- "AT&T". Forbes. May 2013. Retrieved July 23, 2013.
- "The World's Biggest Public Companies". Forbes. Retrieved December 1, 2012.
- "AT&T Investor Briefing 2Q13" (PDF). AT&T. Retrieved July 23, 2013.