|Centuries:||20t century – 21st century – 22nt century|
|Decades:||2010s 2020s 2030s – 2040s – 2050s 2060s 2070s|
|Years:||2040 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 2048 2049|
The 2040s (pronouncit "twenty-forties") is a decade o the Gregorian calendar thon will begin on 1 Januar 2040, and will end on 31 December 2049.
Notable predictions an kent events[eedit | eedit soorce]
2042[eedit | eedit soorce]
- Accordin tae the unitit states census bureau, U.S. residents wha identify themselves as bein Hispanic or Latino, African American, Asian, Paceefic islander an Native American will collectively ootnummer fowk that identify as bein white o non-Hispanic origin.
2045[eedit | eedit soorce]
- August 12: a total solar eclipse will tak place i the unitit states, producin a path from californie tae florida. Some parts o florida are predictit tae experience totality for six minutes, the longest i us history.
- Ray kurzweil i the singularity is near places the emergence o the technological singularity i 2045.
2047[eedit | eedit soorce]
- Julie 1: hong kong's special administrative status ends. Accordin tae chapter A, article 5 o hong kong's basic law, "the socialist system an policies shall no be practisit i the hong kong special administrative region, an the previous capitalist system an way o life shall remain unchangit for 50 years." the basic law wis adoptit i 1997; thae 50 year come tae an end i 2047.
2049[eedit | eedit soorce]
- December 20: Macau's special administrative status ends, similarly to Hong Kong's situation.
Refrences[eedit | eedit soorce]
- ↑ ""High Power MPD Nuclear Electric Propulsion (NEP) for Artificial Gravity HOPE Missions to Callisto" trajectory.grc.nasa.gov" Retrieved January 12, 2020.
- ↑ Ortman, Jennifer M.; Guarneri, Christine E. (2009), "United States Population Projections: 2000 to 2050" , 2009 National Population Projections (PDF), United States of America: United States Census Bureau, retrieved January 12, 2020