Sepang Internaitional Circuit
The Sepang Internaitional Circuit (SIC) is a racin circuit in Sepang, Selangor, Malaysie. It is the venue usied for the Formula Ane Malaysian Grand Prix, A1 Grand Prix as well as the Malaysian Motorcycle Grand Prix. It is an aa uised as a venue for mony ither major motorsport events.
Heestory[eedit | eedit soorce]
Layoot[eedit | eedit soorce]
The main circuit, normally raced in a clockwise direction, is 5.54 kilometres lang, an is notit for its sweepin corners an wide straights. The layoot is quite unusual, wi a very lang back straucht separatit frae the pit straucht bi juist ane very tight hairpin.
Ither configurations o the Sepang circuit can an aa be uised. The north circuit is an aa raced in a clockwise direction. It is basically the first hauf o the main circuit. The course turns back towards the pit straucht efter turn 6 an is 2.71 kilometres lang in tot.
The sooth circuit is the ither hauf o the racecourse. The back straucht o the main circuit becomes the pit straucht when the sooth circuit is in uise, an joins ontae turn 8 o the main circuit tae form a hairpin turn. An aa run clockwise, this circuit is 2.61 km in lenth.
Notes[eedit | eedit soorce]
- "Sepang International Circuit Preview". www.forumula1.net. Retrieved 2008-03-20.
[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Sepang International Circuit.|
- Offeecial information aboot Sepang at the Formula 1 site
- A lap o Sepang wi Honda’s Alexander Wurz
- Trackpedia guide tae driving Sepang
- Sepang F1 International Circuit
- Sepang F1 International Circuit Statistics
- Sport Facilities
- Google Maps location
- Ciro Pabón's Racetracks 3D views an virtual laps o aw F1 circuits, includin this ane, via Google Yird
- Spectator testimonial on the Sepang International Circuit at F1Fanatic
- A1GP info of Sepang International Circuit
- BBC's circuit guide
- TSN Track Walkthrough
- Track info from the Asian Festival of Speed web site