|Born||Rudolf Joseph Lorenz Steiner|
27 (25?) Februar 1861
Murakirály, Austrick-Hungary (nou Donji Kraljevec, Croatie)
|Dee'd||30 Mairch 1925 (aged 64)|
|Alma mater||Vienna Institute o Technology|
Varsity o Rostock (PhD, 1891)
Holism in science
|Metapheesics, epistemology, philosophy o science, esotericism, Christianity|
|Anthroposofie, anthroposophical medicine, biodynamic agriculture, eurythmy, spiritual science, Waldorf eddication, holism in science|
References[eedit | eedit soorce]
- Carlson, Maria (2015). No Religion Higher Than Truth: A History of the Theosophical Movement in Russia, 1875–1922. p. 33. ISBN 978-0-69160781-8.
- Helmut Zander, Anthroposophie in Deutschland, Göttingen, 2007, ISBN 3-525-55452-4.
- Preparata, Guido Giacomo (Fall 2006), "Perishable Money in a Threefold Commonwealth: Rudolf Steiner and the Social Economics of an Anarchist Utopia", Review of Radical Economics, 38 (4): 619–48.
- Paddock & Spiegler 2005
- Steiner's autobiografie gies his date o birth as 27 Februar 1861. Houever, thare is an undatit autobiografical fragment written bi Steiner, referred tae in a footnote in his autobiografie in German (GA 28), that says, "My birth fell on 25 February 1861. Two days later I was baptized." See Christoph Lindenberg, Rudolf Steiner, Rowohlt 1992, ISBN 3-499-50500-2, p. 8. In 2009 new documentation appeared supporting a date of 27 February : see Günter Aschoff, "Rudolf Steiners Geburtstag am 27. Februar 1861 – Neue Dokumente" Archived 2014-06-28 at the Wayback Machine, Das Goetheanum 2009/9, pp. 3ff
- Some o the leeteratur regairding Steiner's wark in thir various fields: Goulet, P: "Les Temps Modernes?", L'Architecture D'Aujourd'hui, December 1982, pp. 8–17; Architect Rudolf Steiner at GreatBuildings.com; Rudolf Steiner International Architecture Database; Brennan, M.: Rudolf Steiner ArtNet Magazine, 18 March 1998; Blunt, R.: Waldorf Education: Theory and Practice – A Background to the Educational Thought of Rudolf Steiner. Master Thesis, Rhodes University, Grahamstown, 1995; Ogletree, E.J.: Rudolf Steiner: Unknown Educator, Elementary School Journal, 74(6): 344–352, March 1974; Nilsen, A.:A Comparison of Waldorf & Montessori Education Archived 2013-10-10 at the Wayback Machine, University of Michigan; Rinder, L: Rudolf Steiner's Blackboard Drawings: An Aesthetic Perspective Archived 2007-03-12 at the Wayback Machine and exhibition of Rudolf Steiner's Blackboard Drawings Archived 2007-02-02 at the Wayback Machine, at Berkeley Art Museum, 11 October 1997 – 4 January 1998; Aurélie Choné, "Rudolf Steiner's Mystery Plays: Literary Transcripts of an Esoteric Gnosis and/or Esoteric Attempt at Reconciliation between Art and Science?", Aries, Volume 6, Number 1, 2006, pp. 27–58(32), Brill publishing; Christopher Schaefer, "Rudolf Steiner as a Social Thinker", Re-vision Vol 15, 1992; and Antoine Faivre, Jacob Needleman, Karen Voss; Modern Esoteric Spirituality, Crossroad Publishing, 1992.
- "Who was Rudolf Steiner and what were his revolutionary teaching ideas?" Richard Garner, Education Editor, The Independent