Royal Borough of Greenwich
The Ryal Burgh o Greenwich (i/ˈɡrɛnɪtʃ/, /ˈɡrɪnɪdʒ/, /ˈɡrɪnɪtʃ/ or /ˈɡrɛnɪdʒ/) is an Lunnon burgh in sooth-east Lunnon, Ingland. Takkin its name frae the historic toun o Greenwich, the London Borough of Greenwich wis formit in 1965 bi the amalgamation o the umwhile aurie o the Metropolitan Borough of Greenwich wi pairt o the Metropolitan Borough of Woolwich tae the east. The local cooncil is Greenwich Borough Council.
Greenwich is warld famous as the tradeetional location o the Prime Meridian, on which aw Coordinatit Universal Time is based. The Prime Meridian runnin throu Greenwich an the Greenwich Observatory is whaur the designation Greenwich Mean Time, or GMT began, an on which aw warld times are based. In 2012, Greenwich wis leetit as a top ten global destination bi Frommer's – the anly UK destination tae be leetit.
Greenwich wis ane o sax host burghs for the 2012 London Olympics an events wur held at the Royal Artillery Barracks (Shooting), Greenwich Park (Equestrianism) an The O2-umwhile Millennium Dome (Gymnastics; Basketball).
Tae mark the Diamond Jubilee o Elizabeth II, Greenwich became a Royal Borough on 3 Februar 2012, due in pairt tae its historic links wi the Ryal Faimily, an tae its UNESCO Warld Heritage Steid status as hame o the Prime Meridian.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Data Management and Analysis Group, Greater London Authority, Demography Update October 2007, (2007)
- ↑ "Greenwich". Oxford English Dictionary (3rd ed.). Oxford University Press. September 2005. (Subscription or UK public leebrar membership required.)
- ↑ Roach, Peter; Setter, Jane; Esling, John, eds. (2011). Cambridge English Pronouncing Dictionary (David Jones) (18th ed.). Cambridge: Cambridge University Press.
- ↑ "Greenwich to become Royal Borough". Greenwich London Borough Council. 5 Januar 2010. Archived frae the original on 5 Januar 2010. Retrieved 5 Januar 2010.
- ↑ "Greenwich to become Royal Borough on 3 February". Greenwich Council. 9 Januar 2012. Archived frae the original on 1 August 2012. Retrieved 14 Januar 2012.
- ↑ Letters Patent dated 3 February 2012 "No. 60205". The London Gazette. 11 Julie 2012.
- "The Mayor's Green Procurement Code" Archived 2007-08-08 at the Wayback Machine, Level A1. Retrieved 26 September 2007.