Script error: The function "getImageLegend" does not exist.
|Born||18 Februar 1983|
Taranto, Apulie, Italy
|Hicht||1.63 m (5 ft 4 in)|
|Plays||Richt-haundit (ane-haundit backhaund)|
|Prize money||US$ 11,479,621|
|Career titles||10 WTA, 9 ITFon=508|
|singlestitles=9 WTA, 9 ITF |highestsinglesranking=No. 7 (9 Mey 2016) |currentsinglesranking=No. 34 (8 Mey 2017) |AustralianOpenresult=3R (2006, 2010, 2013) |FrenchOpenresult=4R (2013) |Wimbledonresult=4R (2012, 2013) |USOpenresult=F (2015) |doublesrecord=403–189 (68.07%) |doublestitles=25 WTA, 10 ITF |highestdoublesranking=No. 1 (15 October 2012) |currentdoublesranking=No. 35 (8 September 2015)
|AustralianOpenDoublesresult=W (2013, 2014)
|FrenchOpenDoublesresult= W (2012)
|WimbledonDoublesresult= W (2014)
|WTAChampionshipsDoublesresult=SF (2012, 2013)
| FedCupresult =W (2006, 2009, 2010, 2013)
Record 23–6 |updated=18 Aprile 2015 }} Roberta Vinci (Italian pronunciation: [roˈbɛrta ˈvintʃi]; born 18 Februar 1983) is an Italian tennis player. As o 27 Mey 2013, Vinci is ranked Warld No. 15 in the WTA Tour Rankins. Vinci haes wan 27 WTA Tour titles, aicht in singles an 19 in doubles, includin the 2012 French Open, the 2012 US Open an 2013 Australian Open title wi regular pairtner Sara Errani.
Her first title came in the 2007 Copa Colsanitas, ower Tathiana Garbin. She wan her seicont title at the 2009 Barcelona Ladies Open, ower Maria Kirilenko. Her third title wis at the 2010 BGL Luxembourg Open, ower Julia Görges. Her fowerth title wis for her seicont victory efter 2009 at the 2011 Barcelona Ladies Open, ower Lucie Hradecká. Her fift title wis her first win on gress at the 2011 's-Hertogenbosch, ower Jelena Dokić. Her third victory in 2011 an saxt title wis in Budapest.
She an her Italian teammates Mara Santangelo, Flavia Pennetta, an Francesca Schiavone beat the Belgian team 3–2 in the 2006 Fed Cup final. Justine Henin-Hardenne haed tae retire in the fift an final match due tae an injury in her richt knee, which allowed Italy tae win thair first Fed Cup trophy. Wi the Italian team, she an aa wan the Fed-Cup in 2009 an 2010 against the USA.
At the 2012 US Open, Vinci reached her first Grand Slam quarter-final, at 29 years o age, bi defeatin then-Warld No. 2 Agnieszka Radwańska in the fowert roond. She subsequently lost tae her doubles pairtner an Warld No. 10 Sara Errani in the quarter-finals. At the 2015 US Open, Vinci reached her first Grand Slam final efter defeatin Serena Williams in the semifinals, in what numerous media outlets described as ane o the biggest upsets in tennis history. Williams haed been attemptin tae complete the calendar Grand Slam. Vinci lost the final tae kintrawoman Flavia Pennetta in the first ever aw-Italian Grand Slam final in the Open Era.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Roberta Vinci Archived 2020-08-15 at the Wayback Machine at the WTA Tour's official website
- ↑ "Errani, Vinci capture US Open women's doubles crown". Archived frae the original on 11 September 2012. Retrieved 10 September 2012.
- ↑ Italy wins the Fed Cup for the first time Archived 2006-10-17 at the Wayback Machine, fedcup.com, 17 September
- ↑ "2012 U.S. Open – No. 2 Agnieszka Radwanska labors, loses to Roberta Vinci – espnW". Archived frae the original on 27 Mairch 2013. Retrieved 13 Juin 2013.
- ↑ "Errani takes out best friend Vinci in women's quarters | News and Photos | 2012 US Open Official Site – A USTA Event – Official Site by IBM". Archived frae the original on 9 September 2012. Retrieved 13 Juin 2013.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Roberta Vinci at the Women's Tennis Association
- Roberta Vinci at the Fed Cup
- 1983 births
- Livin fowk
- Italian female tennis players
- Olympic tennis players o Italy
- Fowk frae Taranto
- Tennis players at the 2004 Simmer Olympics
- Tennis players at the 2008 Simmer Olympics
- French Open junior champions
- French Open champions
- Tennis players at the 2012 Simmer Olympics
- US Open (tennis) champions
- Grand Slam (tennis) champions in weemen's doobles
- Grand Slam (tennis) champions in girls' doubles
- Australian Open (tennis) champions