The Peugeot ROA is an Iranian-made car (bi Iran Khodro Co.). It is a developed version o the Peugeot RD 1600. The car is a combination o the Paykan an Peugeot 405. Upon first glance[wrang wird or uiss o Scots] it mey easily be mistaken for a Peugeot 405. Houiver the ingine an chassis are completely different as it is developed on the Paykan's chassis, an despite haein a bouk based on the Peugeot 405, it is a rear wheel drive car.
Engine[eedit | eedit soorce]
The ingine is a modified version o the Paykan 1600. The ingine specifications are as follows:
- Ingine type: 4 Cylinder; 4 stroke; IC; 1599cc
- No. o bearins: 5
- Cylinder diameter: 87.3 cm
- Cylinder material: Aluminum
- Cylinder pitch: 66.7 mm
- Maximum Ingine power: 61 kW at 5000 RPM
- Maximum Ingine torque: 135 Nm at 3000 RPM
- Compression ratio: 9.5:1
- Ignition sequence: 1-3-4-2
References[eedit | eedit soorce]
- Peugeot ROA users' manual, Iran Khodro Co.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This caur-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|