The Peugeot ROA is an Iranian-made car (by Iran Khodro Co.). It is a developed version o the Peugeot RD 1600. The car is a combination of the Paykan and Peugeot 405. Upon first glance[wrang wird or uiss o Scots] it may easily be mistaken for a Peugeot 405. However the engine and chassis are completely different as it is developed on the Paykan's chassis, and despite haein a bouk based on the Peugeot 405, it is a rear wheel drive car.
Engine[eedit | eedit soorce]
The engine is a modified version of the Paykan 1600. The engine specifications are as follows:
- Engine type: 4 Cylinder; 4 stroke; IC; 1599cc
- No. o bearins: 5
- Cylinder diameter: 87.3 cm
- Cylinder material: Aluminum
- Cylinder pitch: 66.7 mm
- Maximum Engine power: 61 kW at 5000 RPM
- Maximum Engine torque: 135 Nm at 3000 RPM
- Compression ratio: 9.5:1
- Ignition sequence: 1-3-4-2
References[eedit | eedit soorce]
- Peugeot ROA users' manual, Iran Khodro Co.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This caur-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|