New York metropolitan aurie
|New York Metropolitan Aurie|
Combined Statistical Area (CSA)
|States||New York, New Jersey, Connecticut, Pennsylvania|
|Lairgest ceety||New York Ceety|
|• Tot||11,842 sq mi (30,670 km2)|
|Elevation||509-0 ft (509 m)|
|• Density||1,900/sq mi (720/km2)|
|Ranked 1st in the US|
|Time zone||EST (UTC-5)|
|• Summer (DST)||EDT (UTC-4)|
|Area code(s)||212, 646 917, 718, 347, 917, 929, 516, 631, 914, 845, 570, 203, 201, 551, 862, 973|
The New York metropolitan aurie, kent as Metropolitan New York, Greater New York, or the Tri-State aurie an aw, is the maist populous metropolitan aurie in the Unitit States an is an aa ane o the maist populous in the warld. The metropolitan aurie is defined bi the U.S. Office of Management and Budget as the New York-Northern New Jersey-Long Island, New York-New Jersey-Pennsylvania Metropolitan Statistical Aurie (MSA), wi a population o 18,897,109 as o the 2010 census. (roughly 1 in 16 Americans) as o 2010. The MSA is further subdividit intae fower metropolitan diveesions. The 23-coonty metropolitan aurie includes ten coonties in New York State (those coincidin wi the five burghs o New York Ceety, the twa coonties o Long Island, an three coonties in the lawer Hudson Valley); 12 coonties in Northren an Central New Jersey; an ane coonty in northeastren Pennsylvania. The lairgest urbanized aurie in the Unitit States is at the heart of the metropolitan aurie, the New York–Newark, NY–NJ–CT Urbanized Aurie (estimatit tae hae a population o 18,319,939 as o 2008 an an aurie o 6,720 square miles). The region an aa serves as the hert o the Northeast megalopolis.
This wider region includes the lairgest ceety in the Unitit States (New York Ceety), the five lairgest ceeties in New Jersey (Newark, Jersey Ceety, Elizabeth, Paterson an Trenton) an sax o the seiven lairgest ceeties in Connecticut (Bridgeport, New Haven, Stamford, Waterbury, Norwalk & Danbury). The total land aurie o the extendit metropolitan aurie is 11,842 sq mi (30,671 km2).
Definitions[eedit | eedit soorce]
The coonties an coonty groupins constitutin the New York metropolitan aurie are leetit belaw wi 2009 U.S. Census Bureau estimates o their populations.
New York-Northren New Jersey-Long Island, NY-NJ-PA Metropolitan Statistical Aurie (19,069,796)
- New York-White Plains-Wayne, NY-NJ Metropolitan Diveesion (11,732,233)
- Nassau-Suffolk, NY Metropolitan Diveesion (2,875,904)
- Edison-New Brunswick, NJ Metropolitan Division (2,335,390)
- Newark-Union, NJ-PA Metropolitan Diveesion (2,126,269)
Cultur[eedit | eedit soorce]
Sports teams[eedit | eedit soorce]
Leetin o the professional sports teams in the New York metropolitan aurie
- National Basketball Association (NBA)
- Women's National Basketball Association (WNBA)
- Major League Baseball (MLB)
- Minor League Baseball (MiLB)
- Atlantic League of Professional Baseball (ALPB)
- National Football League (NFL)
- National Hockey League (NHL)
- American Hockey League (AHL)
- East Coast Hockey League (ECHL)
- Major League Soccer (MLS)
- Arena Football League (AFL)
- Major League Lacrosse (ootdoor) (MLL)
- World Team Tennis (WTT)
Media[eedit | eedit soorce]
The New York Ceety metropolitan aurie is the heidquarters o several well kent media companies includin: The Wall Street Journal, The New York Times, Fox News, ABC, CBS an NBC. Local television channels include WCBS-TV (CBS 2), WNBC (NBC 4), WNYW (Fox 5), WWOR (MyNetwork), WABC (ABC), WPIX (The CW), WPXN (Ion), WNET (PBS), NY1, an NYCTV. Radio stations servin the aurie include: WNYC, WFMU, WABC, an WFAN. Efter the World Trade Center wis destroyed, frae which mony broadcastin TV an radio stations uised tae transmit their signals, the Empire State Building wis chosen as the new location tae transmit their signals.
References[eedit | eedit soorce]
- "Population Change for the Ten Most Populous and Fastest Growing Metropolitan Statiscal Areas: 2000 to 2010" (PDF). U.S. Census Bureau. March 2011. p. 6. Retrieved 12 April 2011.