Portman at the premiere o Thor: The Dark World, October 2013
|Native name||נטלי הרשלג|
9 Juin 1981
|Alma mater||Harvard Varsity|
|Agent||Internaitional Creative Management|
|Hauf-marrae(s)||Benjamin Millepied (m. 2012)|
Natalie Portman (born Natalie Hershlag; Ebreu: נטלי הרשלג; Juin 9, 1981) is an actress wi dual American an Israeli citizenship. Her first role was as an orphan taken in bi a hitman in the 1994 action film Léon: The Professional, but mainstream success came when she wis cast as Padmé Amidala in the Star Wars prequel trilogy (released in 1999, 2002 an 2005). In 1999, she enrolled at Harvard Varsity tae study psychology while still wirkin as an actress. She completit her bachelor's degree in 2003.
References[eedit | eedit soorce]
- Dickerson, James L. Natalie Portman: Queen of Hearts (ECW Press, 2002), p. 32.
- Collins, Andrew. "Natalie Portman: The Prodigy Comes of Age". The Observer, January 2, 2011. Retrieved January 6, 2011.
- "Natalie Portman" (fee, via Fairfax County Public Library). Newsmakers. Detroit: Gale. 2000. GALE|K1618002985. Retrieved March 9, 2012. Gale Biography In Context. (subscription needit)
- "Natalie Portman". Inside the Actors Studio. Season 11. Episode 1101. November 21, 2004. Bravo.
- Poole, Oliver (April 23, 2002). "Star Wars actress tells of her own battle with fame". The Daily Telegraph. UK. Retrieved March 28, 2009.
- "10 Celebrity graduates of Harvard and Yale". Retrieved September 5, 2012.