The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|Elevation||2,810 m (9,220 ft) |
|Prominence||2,338 m (7,671 ft) |
|Leetin||Kintra heich pynt|
Ultra prominent peak
|Coordinates||5°08′36″N 60°45′45″W / 5.14333°N 60.76250°WCoordinates: 5°08′36″N 60°45′45″W / 5.14333°N 60.76250°W|
|Parent range||Guiana Hielands|
|First ascent||1884, led bi Sir Everard im Thurn an accompanied bi Harry Inniss Perkins an several Guyanese natives|
Moont Roraima (Spaingie: Monte Roraima [ˈmonte roˈɾaima], kent as Tepuy Roraima an Cerro Roraima an aw; Portuguese: Monte Roraima [ˈmõtʃi ʁoˈɾajmɐ]) is the heichest o the Pakaraima chain o tepui plateaus in Sooth Americae.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b "Monte Roraima, Venezuela". Peakbagger.com.
- ↑ From The Times (22 Mey 1885), "Mr. im Thurn's Achievement" (PDF), The New York Times, New York City, United States: The New York Times Company, p. 3, ISSN 0362-4331, OCLC 1645522, retrieved 15 November 2009,
Lord Aberdare said that Mr. Perkins, who accompanied Mr. im Thurn in the ascent of the mountain, had fared little better, inasmuch as he also had been severely attacked by fever since his return, and though present that evening, was still too weak to read his notes.
- ↑ Swan, Michael (1957), British Guiana, London, England, U.K.: Her Majesty's Stationery Office, OCLC 253238145,
Mount Roraima is the point where the boundaries of Venezuela, Brazil and British Guiana actually meet, and a stone stands on its summit, placed there by the International Commission in 1931.
|This Sooth Americae-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
- Moontains o Brazil
- Moontains o Guyana
- Moontains o Venezuela
- Plateaus o Sooth Americae
- Heichest pynts o Brazilian states
- Brazil–Venezuela border
- Brazil–Guyana border
- Guyana–Venezuela border
- Internaitional moontains o Sooth Americae
- Border tripynts
- Pertected auries o Roraima
- Laundforms o Roraima
- Heichest pynts o kintras
- Sooth Americae stubs