||This article mey require cleanup tae meet Wikipedia's quality staundarts.
Please improve this airticle if ye can.
Mecca (pronounced /ˈmɛkə/), an aa spelled Makkah (occasionally Bakkah) (English: /ˈmækə/; Arabic:مكة Makkah an in full: Arabic:مكّة المكرمة transliteratit Makkah Al Mukarramah [mækːæt ælmukarːamæ]) is a ceety in Saudi Arabie, an the holiest meetin site in Islam, closely follaed bi Medina.
Islamic tradition attributes the beginnin o Mecca tae Ishmael's descendants. In the 7t century, the Islamic prophet Muhammad proclaimed Islam in the ceety which wis bi then an important tradin center. Efter 966, Mecca wis led bi local sharifs. When the authority o the Ottoman Empire in the aurie collapsed in 1916, the local rulers establisht the Hashemite Kinrick o Hejaz. The Hejaz kinrick, includin Mecca, wis absorbed bi the Saudis in 1925. In its modern period, Mecca haes seen tremendous expansion in size an infrastructure.
The modern day ceety is the caipital o Saudi Arabie's Makkah Province, in the historic Hejaz region. Wi a population o 1.7 million (2008), the ceety is locatit 73 km (45 mi) inland frae Jeddah in a narrow valley at a height o 277 m (909 ft) abuin sea level.
Etymology an uisage[eedit | eedit soorce]
Mecca is the oreeginal Inglis transliteration o the Arabic an is still maist commonly uised in English dictionaries, bi internaitional organizations in their Inglis leid literature an in academic writin.
Notes[eedit | eedit soorce]
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid
- Hoyle, Ben. "British architects to change the face of Mecca," The Times. November 29, 2008.
- Fattah, Hassan M.Islamic Pilgrims Bring Cosmopolitan Air to Unlikely City, New York Times. January 20, 2005.
- Mecca at Microsoft Encarta. ( Archived 2009-11-01.
- A Saudi tower: Mecca versus Las Vegas: Taller, holier and even more popular than (almost) anywhere else, The Economist, dated Jun 24th 2010, Cairo.
- Oxford English Dictionary (retrieved on 2009-09-24) indicates Mecca is the proper English language form and demonstrates the generic use of Mecca as in eg "a Mecca for holidaymakers"; there is no entry for Makkah as of 2009-09-24.
- For example the United Nations website, the US State Department website (e.g. "The Islamic juristic school known as Salafiyyah" and the British FCO website (example only as search can not be linked); all retrieved 2009-09-24.
- Wehr, Hans: "Arabic-English Dictionary", fourth edition (compact version), page 85.
- Penrice, John: "A Dictionary and Glossary of the Koran", page 19.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Travel guide tae Mecca frae Wikivoyage
- Mecca in 3D See POI o Mecca in 360 Pano Pics
- Holy Mecca Municipality Offeecial wabsteid (Arabic)
- Saudi Information Resource – Holy Mecca
- Personal Narrative o a Pilgrimage tae Al Madinah an Meccah, bi Richard Burton
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Mecca.|
|This Saudi Arabie relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|
|This ceity-relatit article is a stub. You can help Wikipedia by expanding it.|