Massachusetts Institute o Technology
Jump to navigation Jump to search
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (Januar 2021)
|Motto||Mens et Manus (Laitin)|
Motto in Scots
|Mynd an Haund|
|Established||10 Apryle 1861|
|Endowment||$13.182 billion (2016)|
|Preses||L. Rafael Reif|
|Provost||Martin A. Schmidt|
|Location||Cambridge, Massachusetts, Unitit States|
|Campus||Urban, 168 acre (68.0 ha)|
|Colours||Cardinal Red & Steel Gray|
|NCAA Division III – NEWMAC, NEFC,|
Division I – EARC & EAWRC (rowing)
|Mascot||Tim the Beaver|
The Massachusetts Institute of Technology (Inglis: Massachusetts Institute o Technology MIT) is a private research varsity in Cambridge, Massachusetts, eften citit as ane o the warld's maist prestigious varsities.
References[eedit | eedit soorce]
- "Symbols: Seal". MIT Graphic Identity. MIT. Retrieved 8 September 2010.
- NAICU – Member Directory Archived November 9, 2015, at the Wayback Machine
- As o Juin 30, 2016. "U.S. and Canadian Institutions Listed by Fiscal Year (FY) 2016 Endowment Market Value and Change in Endowment Market Value from FY 2015 to FY 2016". National Association of College and University Business Officers and Commonfund Institute. 2017. Archived frae the original (PDF) on 25 December 2018. Retrieved 22 Mey 2017.
- "Faculty and Staff". MIT Facts. MIT. Retrieved 11 Mairch 2014.
- "Enrollment Statistics". MIT Registrar. Retrieved 13 September 2014.
- "The Campus". MIT Facts 2012. Retrieved 31 Mey 2012.
- "Colors - MIT Graphic Identity". Massachusetts Institute of Technology. Retrieved 26 September 2014.
- "The Official Site of MIT Intercollegiate Athletics - MIT". mitathletics.com.
- "Symbols: Mascot". MIT Graphic Identity. MIT. Retrieved 8 September 2010.
- Altaner, David (9 Mairch 2011). "Harvard, MIT Ranked Most Prestigious Universities, Study Reports". Bloomberg. Retrieved 1 Apryle 2015.
- Morgan, John. "Top Six Universities Dominate THE World Reputation Rankings". Archived frae the original on 4 Apryle 2014. Retrieved 22 Mey 2017.
"The rankings suggest that the top six - Harvard University, Massachusetts Institute of Technology, the University of Cambridge, University of California, Berkeley, Stanford University and the University of Oxford - form a group of globally recognised "super brands".
- "Massachusetts Institute of Technology". Encyclopedia.com.
It has long been recognized as an outstanding technological institute and its Sloan School of Management has notable programs in business, economics, and finance.
- "Massachusetts Institute of Technology". Encyclopædia Britannica. Retrieved 18 November 2014.
Massachusetts Institute of Technology (MIT), privately controlled coeducational institution of higher learning famous for its scientific and technological training and research.