Marisol Valles Garcia
Marisol Valles García (born 1989, Ciudad Juárez, Chihuahua, Mexico) is the umwhile polis chief o Praxedis G. Guerrero locatit in the northren Mexican state o Chihuahua near the ceeties o Ciudad Juárez an Guadalupe. In Mairch 2011, she wis dismissed frae her post efter failin tae show up for wirk. Valles an her family fled tae the Unitit States whaur they are currently seekin asylum.
Table o contents
Backgrund[eedit | eedit soorce]
Stne Mexican Preses Felipe Calderón declared war on drug cartels in 2006, the kintra's death toll relatit tae drug creeme haes been aroond 30,000. Mayors and police have been specifically targeted; some beheaded, some tortured to death.
In early October 2010, Tancítaro's mayor Gustavo Sánchez wis foond beaten tae daith wi his hands teed ahint his back. Electit in Januar, he'd statit "The fear is always there, but if you have courage and a desire to make a contribution, that outweighs the fear".
Praxedis G. Guerrero valley[eedit | eedit soorce]
Prior tae the war on drugs, rural Praxedis G. Guerrero, Chihuahua wis a quiet toun. Twa rival drug gangs, the Juárez Cartel an the Sinaloa Cartel, nou fecht for control o the region's main heich-gate, makkin Chihuahua ane o the maist dangerous places in the warld. Residents hide in hooses frae fear o violence an daith. In nearbi Ciudad Juárez in October 2010, a gang killed ower a dozen fowk, includin childer, at a birthday pairty. Several polis officers in Ciudad Juárez hae been abductit or killed, an Praxedis G. Guerrero's previous chief, Manuel Castro, haed been tortured an beheidit a year earlier.
Search for a polis chief[eedit | eedit soorce]
Wi aw but three polis officers haein quit, mayor José Luis Guerrero desperately socht solutions. Efter a year athoot a polis chief, 20-year-auld Marisol Valles Garcia, who wis a student wirkin on a degree in creeminology at the University o Guadalajara, wis the anerlie person willin tae accept the job. She wis sworn in on 18 October 2010. This attractit internaitional attention, an haes promptit news media tae caw her the "bravest wumman in Mexico".
Personal life an views[eedit | eedit soorce]
Valles Garcia is marriet an the mither o a baby boy. She reportedly teuk the job tae chynge her commonty. "We're all afraid in Mexico now. We can't let fear beat us", she said efter being sworn in.
The destrict haes 9,148 inhabitants, an a polis force o nineteen. Valles Garcia said she intendit tae hire mair weemen, an focus on commonty ootreach an prevention. In neighboring Juárez, she was referred to by locals with the iconic nickname "La Adelita".[citation needit]
[eedit | eedit soorce]
- Mejor estar viva en EU que muerta en México: Marisol Valles El Diario de El Paso, 05-11-2011.
References[eedit | eedit soorce]
- Lundin, Leigh (24 October 2010). "A Fistful of Valor". Crime News. Criminal Brief. Retrieved 25 October 2010.
- Robin, Yapp (3 June 2011). "Mexican Student Police Chief Will Live in Fear for Rest of Life". The Daily Telegraph. Retrieved 5 June 2011.
- "More Than 30,000 Killed in Mexico's Drug Violence". Fox News Channel. 16 December 2010. Retrieved 18 December 2010.
- Brice, Arthur (20 October 2010). "20-year-old woman becomes top cop in violent Mexican municipality". CNN. Retrieved 21 October 2010.
- "Mexican student made police chief". Al Jazeera English. 21 October 2010. Retrieved 21 October 2010.
- Winter, Michael (20 October 2010). "Mexico's newest police chief? She's a 20-year-old student". USA Today. Retrieved 21 October 2010.
- Ordaz, Pablo (20 October 2010). "La mujer más valiente de México". El País (in Spanish). Retrieved 22 October 2010.
- Mendoza, Francisco; Sarmiento, Marcela (25 October 2010). "Marisol Valles Garcia is Mexico's Youngest Police Chief". AOL News. Retrieved 8 March 2011.
- Mangan, Dan (21 October 2010). "Most dangerous job in world goes to gal, 20". New York Post. Retrieved 21 October 2010.
- "20-year-old student named polis chief in Mexico town". MSNBC. 20 October 2010. Retrieved 21 October 2010.