Leicester City F.C.
|Full name||Leicester City Football Club|
|Nickname(s)||The Foxes, City, Blue Army|
(as Leicester Fosse)
|Ground||King Power Stadium, Leicester (Filbert Way)|
|Awner||King Power International|
|2017–18||Premier League, 9t o 20|
Leicester City Football Club / /, kent as the Foxes an aw, are an Inglis profeesional fitbaw club based at the King Power Stadium in Leicester. They play in the Premier League, haein been promotit as champions o the Football League Championship in 2013–14, signallin a return tae the tap flicht o Inglis fitbaw efter a decade awa. They are the current Premier League champions, winnin the title for the first time in 2015–16.
The club wis foondit in 1884 as Leicester Fosse FC, playin on a field near Fosse Road. They muivit tae Filbert Street in 1891, wur electit tae the Football League in 1894 an adoptit the name Leicester City in 1919. They muivit tae the nearbi Walkers Stadium in 2002, which wis renamit the King Power Stadium efter a change of ownership in 2011.
Leicester's 2015–16 Premier League win was their first tap-level fitbaw championship. Bi some measures it wis the greatest sportin upset iver: multiple beukmakers haed niver paid oot at such lang odds for ony sport. Prior tae this, the club's hichtest feenish wis seicont place in the tap flicht, in Diveesion Ane in 1928–29. The club holds sax Seicont Divesion titles (prior tae it becomin kent as the Fitbaa League Championship) an ane League Ane title. They hae wan the League Cup three times, an hae been FA Cup runners-up fower times. Taruhan Bola | Judi Bola | Vipbet88 | Mansion88
Table o contents
Honours[eedit | eedit soorce]
Domestic competeetions[eedit | eedit soorce]
League[eedit | eedit soorce]
- Inglis first tier (currently Premier League)
- Inglis seicont tier (currently Football League Championship)
- Inglis third tier (currently Football League One)
- Champions (1): 2008–09
Cup[eedit | eedit soorce]
Regional competeetions[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "2013/14 Championship Guide". Leicester City Football Club. 24 June 2013. Retrieved 11 February 2008.
- "Walkers Stadium". The Stadium Guide website. The Stadium Guide. 2004. Retrieved 31 October 2013.
- "The History of Leicester City Football Club". Leicester City Official Website. Archived frae the oreeginal on 21 June 2009. Retrieved 31 October 2013.
- "A History of Filbert Street". Filbertstreet.net. Retrieved 3 September 2011.
- "Sport's greatest-ever upset". Sporting Life. 2 May 2016. Archived frae the oreeginal on 3 May 2016. Retrieved 3 May 2016.
- Harris, Nick (1 May 2016). "Just what were the odds? Leicester City the bookie bashers". Mail Online. Daily Mail. Archived frae the oreeginal on 3 May 2016. Retrieved 3 May 2016.
- Markazi, Arash (12 February 2016). "How longest of long shots could make history". ESPN.com. ESPN. Archived frae the oreeginal on 3 May 2016. Retrieved 3 May 2016.
- . 2 May 2016 http://www.flashscore.com/match/Igv0LjDg/#live-commentary;0. Retrieved 2 May 2016. Missing or empty
- Chalk, Gary; Holley, Duncan (1987). Saints – A complete record. Breedon Books. pp. 104–105. ISBN 978-0-907969-22-8.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Leicester City F.C..|