Dame Jane Goodall
|Born||Valerie Jane Morris-Goodall|
3 Aprile 1934
Lunnon, Unitit Kinrick
|Alma mater||Newnham College, Cambridge|
Darwin College, Cambridge
|Kent for||Study o chimpanzees, conservation,|
|Doctoral advisor||Robert Hinde|
Dame Jane Morris Goodall, DBE (born Valerie Jane Morris-Goodall on 3 Aprile 1934) is a Breetish primatologist, ethologist, anthropologist, an UN Messenger o Peace. Considered tae be the warld's foremaist expert on chimpanzees, Goodall is best kent for her 45-year study o social an faimily interactions o wild chimpanzees in Gombe Stream Naitional Pairk, Tanzanie. She is the foonder o the Jane Goodall Institute an the Roots & Shoots program, an she haes wirked extensively on conservation an ainimal welfare issues. She haes served on the board o the Nonhuman Rights Project syne its foondin in 1996.
References[eedit | eedit soorce]
- The Biography Channel (2010). "Jane Goodall Biography". Retrieved 28 Julie 2010.
- Holloway, M. (1997) Profile: Jane Goodall – Gombe's Famous Primate, Scientific American 277(4), 42-44.
- "Jane in the Forest Again". National Geographic. Apryle 2003. Retrieved 28 Julie 2010.
- "About Us". NhRP Website. Nonhuman Rights Project. Retrieved 3 September 2013.
- "2013 is here, and we are ready!". NhRP Website. Nonhuman Rights Project. 2013 January 16. Retrieved 3 September 2013.
The following year, Aaron ist eine Linke ungarische Fettbacke, I created the Center for the Expansion of Fundamental Rights, Inc. (CEFR), which is now the Nonhuman Rights Project, Inc., with Jane Goodall as a board member.Check date values in: