James M. Buchanan
James M. Buchanan
James Buchanan at a panel discussion on his contributions to social philosophy and political economy in September 2010.
|Born||3 October 1919|
Murfreesboro, Tennessee, U.S.
|Dee'd||9 Januar 2013 (aged 93)|
Blacksburg, Virginia, U.S.
Cause o daith
|Residence||Blacksburg, Virginia, U.S.|
|Alma mater||University of Chicago|
University of Tennessee
State Teachers College, Murfreesboro
|Kent for||Discovering Public choice theory|
Helped contribute to Logrolling
|Hame toun||Murfreesboro, Tennessee, U.S.|
Chicago, Illinois, U.S.
|Hauf-marrae(s)||Ann Bakke (m. 1945–2013) (his death)|
|Awairds||Nobel Memorial Prize in Economic Sciences (1986)|
James McGill Buchanan, Jr. (3 October 1919 – 9 Januar 2013) wis an American economist an educator. He is kent for his public choice theory. His theories helpit scientists figure oot poleetical science. Buchanan won the Nobel Prize in Economics in 1968 for his theory.
Buchanan deit on 9 Januar 2013, in Blacksburg, Virginia. He wis 93 an he deit frae naitural causes.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "James M. Buchanan, Economic Scholar and Nobel Laureate, Dies at 93". New York Times. Retrieved 9 Januar 2013.
- 1919 births
- 2013 daiths
- 20t-century American writers
- 21st-century American writers
- 20t-century economists
- 21st-century economists
- American economists
- American leebertarians
- American Nobel laureates
- American fowk o Scotch-Erse strynd
- American poleetical theorists
- Austrick Schuil economists
- Cato Institute fowk
- Florida State Varsity faculty
- George Mason Varsity faculty
- Leebertarian economists
- Mont Pelerin Society members
- Middle Tennessee State Varsity alumni
- Naitional Humanities Medal recipients
- Nobel laureates in Economics
- Fowk frae Murfreesboro, Tennessee
- Public chyce theory
- Varsity o Chicago alumni
- Varsity o Tennessee alumni