In Flames in concert
|Genres||Melodic daith metal
|Labels||Nuclear Blast, Ferret,
Wrong Again, Koch,
Good Fight, Century Media
|Associate acts||Dark Tranquillity, Engel,
Arch Enemy, Ceremonial Oath,
Dimension Zero, HammerFall,
Passenger, All Ends
|Past members||Jesper Strömblad
Table o contents
Backgrund[eedit | eedit soorce]
In Flames, alang wi Dark Tranquillity an At the Gates, pioneerit wha is nou kent as melodic daith metal. The foondin members o aw three baunds aw livit in Gothenburg, Swaden and they were all friends who shared the same muisical interests. Eventually, that group o friends branchit aff intae three baunds wi the same muisical direction, In Flames, Dark Tranquillity, an At the Gates.
Jesper Strömblad formit In Flames tae write muisic that combined the melodic guitar style o Iron Maiden wi the brutality o daith metal, something which Jesper statit he haed niver heard ony baund dae. In writin sangs, Jesper an aw decidit tae mak uise o keybuirds, something which wis (at the time) uncommon in daith metal. Iver syne In Flames' debut studio album, Lunar Strain, the baund haes made uise o keybuirds, although ither extreme metal baunds such as Cradle of Filth haed been uisin keybuirds years afore them. Despite their sometimes hivy uise o keybuirds in their muisic, they still refuse tae recruit a full-time keybuirdist.
Muisical style[eedit | eedit soorce]
In Flames' musical style is characterized bi the constant uise o harmonized lead guitar melodies an screamin-style singin alang wi daith groul. In early albums such as The Jester Race, In Flames wad aften employ twa harmonized lead guitars playin ower a rhythm guitar. Housomeivver, syne the baund anerlie haes twa guitar players, they foond it haurd tae reproduce those sangs durin live performances an iver syne Reroute to Remain they hae focused on writin sangs wi the intention o playin them live. On the album Soundtrack to Your Escape, the baund focused on less guitar melodies, givin place for mair synths. Housomeivver, this haes no been continued on the later albums.
In Flames' vocal style is characterized bi the uise o daith grouls or screamed vocals complementit at times bi clean vocals. In mair recent albums such as Come Clarity, the baund maks mair prominent uise o clean vocals, especially durin choruses. In Flames' leerics hae an aw variet durin their career. In early albums such as The Jester Race an Whoracle, In Flames' leerics focused on astrology, mankind, an ither global themes. In later albums such as Soundtrack to Your Escape an Come Clarity, In Flames' leerics focus mair on personal issues, thouchts, an ither introspective themes.
Syne Reroute to Remain wis released in 2002, In Flames fan base haes been split acause o the gradual chynge in style, towards a mair alternative soond. Still, In Flames hae a solid an growin warldwide fanbase. The stylistic chynges include screamit an clean vocals, as opposed tae the daith groul on the early records, mair prominent rhythm section an less guitar melodies an solos, mair obvious uise o synthesizers an electronics an a clear influence frae modren American metal in especially the upliftin chorus melodies. This later style o the baund haes been notit bi AllMusic for influences frae baith metalcore an alternative metal.
Influence[eedit | eedit soorce]
In Flames, being ane o the pioneers o a new muisic genre, hae influenced mony baunds an maist notably they wur a direct influence on the new wave o metalcore. Mony metalcore baunds such as Trivium, Darkest Hour, Slowlife, As I Lay Dying, an Still Remains name In Flames as ane o their biggest influences. In Flames is an aw a direct influence on mony o the melodic daith metal baunds that hae follaed. Melodic death metal bands such as Insomnium, Omnium Gatherum, an Blood Stain Child an aw include In Flames as ane o their biggest influences.
Lineup[eedit | eedit soorce]
Discography[eedit | eedit soorce]
- Studio albums
- Lunar Strain (1994)
- The Jester Race (1996)
- Whoracle (1997)
- Colony (1999)
- Clayman (2000)
- Reroute to Remain (2002)
- Soundtrack to Your Escape (2004)
- Come Clarity (2006)
- A Sense of Purpose (2008)
- Sounds of a Playground Fading (2011)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae In Flames.|
References[eedit | eedit soorce]
- Rennick, Patrick (2005-08-02). "Anders Fridén of In Flames". Metal Review. Archived from the original on 2005-12-10. Retrieved 2007-06-08.
- Lady Enslain (1999). "Interview with Jesper Strömblad". Enslain. Archived from the original on 2002-12-26. Retrieved 2007-06-08.
- German, Eric; Schumacher, Rick (1999-11-19). "Interview with Jesper Strömblad". Metal Update. Retrieved 2007-06-08.
- Dusedau, Zack (2005-08-08). "Interview with In Flames". metalunderground.com. Retrieved 2007-06-08.
- Sultatos, Alexander (2004-02-24). "In Flames - Dialogue with the Stars". Metal Invader. Retrieved 2007-06-08.
- Kasparek, Alexa (2004-02-18). "In Flames Interview". Tartarean Desire. Retrieved 2007-06-08.
- Powell, Brett (2006). "Interview — In Flames". Skratch Magazine. Retrieved 2007-06-08.
- Lundqvist, Niklas (2006-11-21). "Daniel Svensson - In Flames". Metal Covenant. Retrieved 2007-06-08.
- "In Flames Interview". Metal Pigeon. 2006-07-17. Archived from the original on 2006-10-21. Retrieved 2007-06-08.
- "Interview with In Flames".
- allmusic ((( Reroute to Remain > Overview )))
- Sheaks, Matthias (2002-09-03). "Reroute To Remain - In Flames". AllMusic. Retrieved 2011-07-14.
- Begrand, Adrien. "In Flames: Soundtrack to Your Escape < PopMatters". Popmatters.com. Retrieved 2011-07-14.
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- "Domain name registration & web hosting from 123-reg". Metalmonk.co.uk. Retrieved 2011-07-14.
- Gosman, Alex (2006). "Darkest Hour Interview". Caught in the Crossfire. Retrieved 2007-06-08.
- Christie, Dixon (2006-10-20). "As I Lay Dying Interview with Jordan Mancino in Support of Their 2006 Release, Shadows Are Security". PunkTV.ca. Archived from the original on 2006-11-18. Retrieved 2007-06-08.
- Omowale, Karma E. (2005-03-05). "Still Remains Interview". FourteenG. Retrieved 2007-06-08.
- Zemla, Sherrie (February 2004). "Insomnium". Tartarean Desire. Retrieved 2007-06-08.
- Stefanis, John (2005). "Interview: Markus Vanhala (Omnium Gatherum)". Get Ready to Rock. Retrieved 2007-06-08.
- "Blood Stain Child Bio". Blood Stain Child. Archived from the original on 2007-06-02. Retrieved 2007-06-08.