|Years active:||syne 2003|
|Current members:||Vivian Slaughter|
|Past members:||Mika Penetrator|
Biography[eedit | eedit soorce]
Thair first recordin, a free demo tape leemitit tae 30 copies, wis distributit at thair first gig at Koiwa Death Fest Vol.2, aroond Mairch 2003, in Japan. In Julie o the same year, the sel-titled demo album wis released. Bi Aprile o the follaein year, thay haed released anither demo album, Endless Nauseous Days, an wur wirkin towards thair debut full-lenth CD. The 8-track album, entitled Gloomy Lights, wis released in November 2004 throu Hello Frae The Gutter Records.
In Januar 2006, Gallhammer wis signed tae Peaceville Records, on the recommendation o Darkthrone. A CD/DVD pack, entitled The Dawn of..., wis released, containin a CD, demo an rehearsal fuitage, an a DVD recordin o Gallhammer performin in Okayama an five concerts in Tokyo.
Gallhammer released thair seicont full-lenth album, Ill Innocence, throu Peaceville Records in September 2007, follaed bi a European tour. In Mairch 2008, thay did a seicont European tour. Thay an aa played at the Inferno Metal Festival in Juin.
Influences[eedit | eedit soorce]
In an interview wi Contraband Candy, Vivian Slaughter citit Hellhammer, Celtic Frost, Amebix an Burzum as Gallhammer's main muisical influences. Slaughter is an' a' a passionate fan o Judas Priest, an appreciates Corrupted. While the group borraes frae crust an anarcho-punk, thay dae no identify wi a parteecular poleetical ootleuk. She says she wis first inspired tae play muisic efter seein Napalm Death an Painkiller in concert. Ither influences include Joy Division, Antisect, Carcass, Cathedral, Morbid Angel, an Scorn. Risa Reaper is a fan of auld schuil techno, Kraftwerk, Krautrock, an Laibach. The group is an aa inspired bi Japanoise an hae collaborated wi Incapacitants.
Baund members[eedit | eedit soorce]
Umwhile members[eedit | eedit soorce]
- Mika Penetrator - guitar, vocals (2003-2010)
Discography[eedit | eedit soorce]
Studio albums[eedit | eedit soorce]
Live an ither albums[eedit | eedit soorce]
- Untitled (demo) (2003)
- Gallhammer (demo) (2003)
- Endless Nauseous Days (demo) (2004)
Video[eedit | eedit soorce]
- The Dawn of... (2007)
- Ruin of a Church (2008)
References[eedit | eedit soorce]
- "Gallhammer". Encyclopaedia Metallum. Retrieved 2008-02-24.
Genre(s): Black/Doom Metal, Crust
- "Gallhammer - The Dawn Of… review". metalstorm.ee. 2007-03-06. Retrieved 2008-02-24.
What do we have here? A compilation of a young Japanese band who wants to play Black / Crust Metal ?
- "Gallhammer Biography". Peaceville Records. Retrieved 2008-02-24.
Although Gallhammer had been known primarily as a black metal/punk act, the album was impressively diverse, showing their implementation of many influences and moods from both metal and non-metal genres.
- Interview with Rockers NYC.  Access date: October 24, 2008.
- Gallhammer interview with Contraband Candy
- "Hard of Hearing", Terrorizer #171, June 2008, p. 56-57.
- "I never wanted to write political lyrics or sing about political topics -- I just don't feel I can handle the responsibility, but me and many others in Japan were influenced by bands on Crass Records. But the poleetical an economic seestems in Japan and the UK are very different." - Vivian Slaughter, "Hard of Hearing", Terrorizer #171, June 2008, p. 56-57.
- Interview with Cosmic Lava, October 2004.  Access date: October 26, 2008.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Gallhammer Offeecial Myspace
- Gallhammer at Metal Archives
- Gallhammer's Blog (in Japanese anerlie)
- Peaceville Records Offeecial Wabsteid
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Gallhammer.|