Jitting at Revolution stage, Detroit
|Cultural oreegins||Mid-1980s, Detroit, Unitit States|
|Derivative forms||Alternative dance|
Techno is a form o electronic dance muisic that emerged in Detroit, Michigan, in the Unitit States in the mid-tae-late 1980s.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Carpenter, Susan (6 August 2002). "Electro-clash builds on '80s techno beat". The Spectator. Archived frae the original on 5 November 2012. Retrieved 25 Julie 2012.
- ↑ "Red Bull Music Academy". daily.redbullmusicacademy.com. Retrieved 13 August 2016.
- ↑ Natasha Mason (17 September 2015). "MAGNETIC MUSIC ROOTS: THE ORIGIN OF TECHNO WITH JUAN ATKINS". magneticmag.com. Retrieved 13 August 2016.
- ↑ "The Dummy Guide to Detroit techno part I: origins to explosion | Dummy Mag". dummymag.com. Retrieved 13 August 2016.
- ↑ "Get Familiar With Detroit Techno: 10 Essential Songs : NPR". npr.org. Retrieved 13 August 2016.
- ↑ Sicko, D.; Brewster, B. (2010). Techno Rebels: The Renegades of Electronic Funk. Wayne State University Press. ISBN 9780814337127. Retrieved 13 August 2016.
- ↑ According tae Butler (2006:33) uise o the term EDM "has become increasingly common among fans in recent years. During the 1980s, the most common catchall term for EDM was house music, while techno became more prevalent during the first half of the 1990s. As EDM has become more diverse, however, these terms have come to refer to specific genres. Another word, electronica, has been widely used in mainstream journalism since 1996, but most fans view this term with suspicion as a marketing label devised by the music industry".