Günter Grass in 2006
|Born||Günter Wilhelm Graß|
16 October 1927
Free City of Danzig (nou Gdansk, Poland)
|Dee'd||13 Apryle 2015 (aged 87)|
|Thrift||Novelist, poet, playwright, sculptor, graphic designer|
|Ceetizenship||Free City of Danzig|
|Notable warks||Die Blechtrommel|
Katz und Maus
"Was gesagt werden muss"
|Notable awairds||Georg Büchner Prize |
Honorary Fellow of the Royal Society of Literature
Nobel Prize in Leeteratur
Prince of Asturias Awards
Günter Wilhelm Grass (German: [ˈɡʏntɐ ˈɡʀas]; 16 October 1927 – 13 Apryle 2015) wis a German novelist, poet, playwright, illustrator, graphic airtist, sculptor an recipient o the 1999 Nobel Prize in Leeteratur.
References[eedit | eedit soorce]
- Das S-Wort Tagesspiegel. 16 August 2006. Retrieved 15 April 2015.
- "Günter Grass nie żyje. Noblista miał 87 lat". Gazeta Wyborcza. 13 Apryle 2015. Retrieved 13 Apryle 2014.
Pytany o tożsamość narodową, mówił, że jest Kaszubą. (Asking about his ethnicity, he always said that he's Kashubian)
- "Porträt: Der unbequeme Nationaldichter". Focus. 13 Apryle 2015. Retrieved 13 Apryle 2014.
Aber wenige haben auch soviel einstecken müssen wie der Kaschube aus Danzig. (But, just few people had to take flak like the mustachioed Kashubian from Gdansk)
- Kulish, Nicholas; Bronner, Ethan (8 Apryle 2012). "Gunter Grass tries to hose down row over Israel". The Sydney Morning Herald. Archived frae the original on 10 Apryle 2012. Retrieved 8 Apryle 2012.
GUNTER Grass, Germany's most famous living writer, has tried to quell the growing controversy...
- "Outrage in Germany". Der Spiegel. 4 Apryle 2012. Retrieved 4 Apryle 2012.
Günter Grass, Germany's most famous living author and the 1999 recipient of the Nobel Prize in literature...
- "Yishai: Günter Grass not welcome in Israel". The Jerusalem Post. 4 Apryle 2012. Retrieved 4 Apryle 2012.
Germany’s most famous living writer, the Nobel literature laureate Günter Grass...
- Harding, Luke; Sherwood, Harriet (8 Apryle 2012). "Outcry as Gunter Grass poem strongly criticises Israel". The Hindu. Chennai, India. Retrieved 8 Apryle 2012.
During his long literary career, Gunter Grass has been many things. Author, playwright, sculptor and, unquestionably, Germany's most famous living writer. There is the 1999 Nobel Prize and Mr. Grass's broader post-war role as the country's moral conscience...