Fat Joe performin in April 2011
|Birth name||Joseph Antonio Cartagena|
|Forby kent as||Fat Joe da Gangsta|
|Born||19 August 1970|
The Bronx, New York Ceety, New York, U.S.
Joseph Antonio Cartagena (born August 19, 1970), better kent bi his stage name Fat Joe, is an American rapper an actor fraethe Bronx, New York. He began his muisic career as a member o hip hop group Diggin' in the Crates Crew (D.I.T.C.), then forged a solo career an set up his own label, Terror Squad, tae which he signed Big Pun, Remy Ma, Tony Sunshine, Cuban Link, Armageddon, Prospect, Triple Seis an DJ Khaled as well as discover producers Cool & Dre.
Fat Joe's debut solo album, Represent, wis released in 1993 an spawned the single "Flow Joe", which reached number one on the Billboard Hot Rap Songs. His maist commercially successfu album tae date wis Jealous Ones Still Envy (J.O.S.E.) (2001); it wis certified platinum bi the RIAA an internationally certified silver bi the BPI, as well as reaching the tap 100 on multiple muisic charts.
References[eedit | eedit soorce]
- Prato, Greg (2010). "Fat Joe - Biography". Allmusic. Archived frae the original on March 15, 2016. Unknown parameter
- Walker, Andrea K. (10 November 1996). "Fat Joe: Hip-Hop Celebrity Faithful to Old Neighborhood". The New York Times. Retrieved 1 August 2009.
- Lakhman, Marina (20 September 1998). "Fat Joe Faces a Different Music". The New York Times. Retrieved 1 August 2009.
- "Rap Music: Top Rap Songs Chart". Billboard. Retrieved 1 Mairch 2018.
- "Gold & Platinum - RIAA". RIAA (in Inglis). Retrieved 1 Mairch 2018.
- "Fat Joe - J.O.S.E". BPI. 17 Mey 2002. Retrieved 1 Mairch 2018.
- "Fat Joe". IMDb. Retrieved 1 Mairch 2018.
- "COCA VISION PODCAST". TIDAL - High Fidelity Music Streaming. Retrieved 1 Mairch 2018.