Distinguished Prof. Dan Shechtman,
2011 Nobel Laureate, at Stockholm Varsity in 2011.
|Born||24 Januar 1941|
Tel Aviv, Breetish Mandate o Palestine
|Alma mater||Technion - Israel Institute o Technology|
|Awairds||Israel Prize (1998) |
Wolf Prize in Physics (1999)
Nobel Prize in Chemistry (2011)
|Institutions||Wright Patterson Air Force Base|
Johns Hopkins Varsity
Iowa State Varsity
Technion - Israel Institute o Technology
Dan Shechtman (Ebreu: דן שכטמן; born Januar 24, 1941 in Tel Aviv) is the Philip Tobias Professor of Materials Science at the Technion – Israel Institute o Technology, an Associate o the US Depairtment o Energy's Ames Laboratory, an Professor o Materials Science at Iowa State Varsity. On Aprile 8, 1982, while on sabbatical at the U.S. Naitional Bureau o Staundarts in Washington, D.C., Shechtman discovered the icosahedral phase, which opened the new field o quasiperiodic crystals. He wis awairdit the 2011 Nobel Prize in Chemistry for "the discovery o quasicrystals". Shechtman is the fowert Israeli tae win the Nobel Prize in Chemistry in unner a decade.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Dan Shechtman Archived 2011-11-10 at the Wayback Machine. (PDF) . Retrieved on 2012-01-28.
- ↑ "Israeli Wins Chemistry Nobel For Quasicrystals". npr.org. Archived frae the original on 7 October 2011. Retrieved 5 October 2011.
- ↑ Iowa State, Ames Laboratory, Technion Scientist Wins Nobel Prize in Chemistry. Newswise.com (2011-10-05). Retrieved on 2012-01-28.
- ↑ Israel’s Shechtman vindicated with Nobel for chemistry AFP (in Al Arabiya News) Thursday, 06 October 2011
- 1941 births
- Livin fowk
- Iowa State Varsity faculty
- Israel Prize in pheesics recipients
- Israeli chemists
- Israeli Jews
- Israeli Nobel laureates
- Israeli pheesicists
- Jewish chemists
- Jewish pheesicists
- Israeli materials scientists
- Members o the Israel Academy o Sciences an Humanities
- Nobel laureates in Chemistry
- Fowk frae Tel Aviv
- Technion – Israel Institute o Technology alumni
- Technion – Israel Institute o Technology faculty
- Wolf Prize in Pheesics laureates
- Members o the European Academy o Sciences an Airts
- Members o the Unitit States Naitional Academy o Ingineerin