The TV Touer[eedit | eedit soorce]
There is a 243.9 metre tall lattice steel TV touer, built in 1981. This touer is unusually designed: its pinnacle is guyed tae a horizontal cross-like steel structur.
Economy[eedit | eedit soorce]
Locatit next tae the Iranian border, Astara attracts numerous visitors frae sooth o the border, comin tae the Republic o Azerbaijan tae purchase guids an services that mey no be as readily available on the Iranian side.
Transport[eedit | eedit soorce]
Astara is currently served bi a broad gauge railway anerlie heidit north. A staundart gauge connection tae the Iranian railway netwirk alang the shore o the Caspian Sea is planned. This break o gauge station is likely tae be equipped wi bogie exchynge an SUW 2000 variable gauge axle track gauge chyngin facility.
Notable natives[eedit | eedit soorce]
See an aa[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- See picture
- The Tijuana of the Caspian: At the border between Azerbaijan and Iran, everything’s for sale: sex, booze, tattoos—and maybe some revolutionary fervor. By Peter Savodnik, December 2009, ATLANTIC MAGAZINE
- "Каверин Илья Ананьевич". Heroes of the country.
- "Буниятов Зия Мусаевич". Heroes of the country.
References[eedit | eedit soorce]
- Astara, Azerbaijan at GEOnet Names Server
- World Gazetteer: Azerbaijan[deid airtin] – World-Gazetteer.com